RECENZE: Čistící sprej, Roll-on proti stresu, Relaxační sprej a Sirup do krku značky Puressentiel

Krásný den,

o značce Puressentiel jsem se již zmiňovala v předešlém článku. Dnes bych Vám chtěla představit dva nové produkty od této značky, které jsem měla možnost vyzkoušet a připomenout dva produkty, které jsem si naprosto zamilovala.




Čistící sprej s 41 esenciálními oleji

Tento sprej je úplný TOP!😊 Nejen, že čistí vzduch, ale také likviduje viry, bakterie, plísně, pohlcuje zápachy. Neobsahuje barviva, konzervanty ani syntetické parfemace😊. 
Můžete ho použít nejen doma, ale také na veřejných místnostech nebo třeba v autě. Opět do každého rohu stříknete, nejlépe několikrát denně. Já nejvíc tohoto pomocníka využívám při nemocech, kdy místnost je nejen vyčištěná od bakterií a virů, ale také božsky provoněná. Za mě opravdu boží věc, která by neměla chybět v žádné domácí lékárně😊.


Relaxační sprej pro uvolnění a lepší spánek

Sprej pro uvolnění a lepší spánek lze použít nejen ve dne, ale i v noci. Já ho nejčastěji používám před spaním a musím říct, že opravdu se nám celé rodině lépe usíná a spí😊. 
Sprej nastříkáte jen do každého rohu místnosti nebo můžete i na kapesníček a ten pak položit vedle sebe na noční stoleček. Navíc celá místnost nádherně voní po mandarince, pomeranči, santalovém dřevě nebo levanduli😊. 



Roll-on s esenciálními oleji

Tento Roll-on obsahuje 9 esenciálních olejů  a je určen pro zmírnění stresu, proti bolesti hlavy, pro celkové uvolnění a relaxaci😊. Velmi příjemně voní, já oceňuji, že je maličký a tak se mi krásně vejde do kabelky a můžu ho tak nosit pořád s sebou😊. 




Před použitím je důležité protřepat. Já osobně nanáším na spánky, ale lze nanést také na střed čela, nad obočí nebo zápěstí😊.



Sirup

Tento sirup má za úkol zklidnit krk, hltan i hlasivky. Přispívá také k normální funkci imunitního systému😊. Sirup obsahuje olej z blahovičníku eucalyptus radiata, dochucovací esenciální oleje (máta peprná, citrón, rozmarýn), výtažky z rostlin divizny málokvěté, proskurníku lékařského, pupenů borovice, třapatku, med, propolis a třešeň😊.


Tento sirup mi moc pomohl, když mě začalo škrabat v krku a do dvou dnů vše odeznělo😊.Sirup jsem brala nadále, protože podporuje funkci imunitního systému, maximálně ho však lze brát po dobu 5 dní. Za mě naprosto skvělý a chutný😊! 


Máte zkušenosti s výrobky od značky Puressentiel? Který výrobek Vás nejvíc zaujal?😊


7 komentářů

  1. Nemám ještě zkušenost, ale nejvíce mne zaujal čistící sprej 😊.

    OdpovědětVymazat
  2. O tady těch produktech už přemýšlím delší dobu. Fakt mě lákají vyzkoušet :-) nikdy jsem ani žádné podobné produkty na stejném principu nezkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych ráda vyzkoušela ten na lepší spánek. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten roll-on vyzerá super, je skvelé, že ho môžeš mať všade so sebou :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Ten čistící sprej už chci moc dlouho vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac ma zaujal roll-on, určite je výborný. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři