RECENZE: Krém zn. Shiseido - Bio-Performance Advanced Super Revitalizing

Krásný den,

před cca měsícem a půl/dvěma jsem začala používat krém zn. Shiseido Bio-Performance Advanced Super Revitalizing. Tento denní krém je vhodný pro všechny typy pleti. Krém jsem si pořídila, protože se mi začaly objevovat první vrásky a také proto, že moje pleť vypadala mdle a unaveně.




Krém slibuje vyhlazení prvních vrásek, zamezení projevům předčasného stárnutí, umí proniknout do hlubších vrstev pleti, kde posiluje mezibuněčná elastinová vlákna. Hloubkově hydratuje, regeneruje a pleť by po jeho použití měla být svěží, jemná, zdravá a krásná.

Tento pleťový krém mi vystačil přibližně na měsíc a půl. Používala jsem ho každé ráno poctivě a večer nepravidelně. Krém je hustší konzistence, stačí ho nabrat opravdu maličko a vystačí na celou tvář. Velmi dobře se roztírá, na pleti je velmi lehoučký, takže nejde cítit. Okamžitě se do pleti vpije a nezanechává tak pocit mastnoty, což opravdu oceňuji - především u krémů, které používám jako denní.


Pleť je po každé aplikaci sametově heboučká a zvláčněná, ale ne mastná! Vůně krému je velmi jemná, nevtíravá, takže za mě palec nahoru. Po probuzení při použití na noc je pleť ráno zářivější a působí zdravějším dojmem. Takové krémy, které rozzáří přes noc tvář naprosto zbožňuji - je skvělé vidět, že fungují.



Z hlediska dlouhodobého užívání musím říct, že moje pleť vypadá opravdu lépe!  Působí zdravějším a rozzářenějším dojmem, je hydratovaná a celkově mi přijde, že se její stav zlepšil. Jediný, co jsem nezaznamenala je vyhlazení prvních vrásek. Přesto bych si krém pořídila znova, jen ne za účelem vyhlazení prvních vrásek, ale kvůli jeho výborné hydrataci a zlepšení stavu pleti, která nepůsobí tak mdle.

Máte zkušenost s nějakým dražším krémem? A jak jste byly spokojené? :-)





5 komentářů

  1. Wow, tak to vypadá luxusně :-) značku znám, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel zkušenost nemám, ale balení vypadá luxusně 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Túto značku poznám, mala som od nej pár vzoriek, avšak celé balenie som ešte neskúšala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na luxusní věcičku , já mám skvělou zkušenost s Medik 8 :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři