RECENZE: Rozjasňující pudr, Projasňovač a lesk na pleť a rty a Fixační sprej 3 in 1

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla zrecenzovat produkty značky Artdeco, které jsem měla možnost vyzkoušet od Profiskin.cz. Se značkou Artdeco jsem do té doby měla zkušenost pouze s podkladovým krémem, se kterým jsem byla moc spokojená a tak není divu, že jsem se těšila až vyzkouším i jiné produkty této značky.
Z tohoto rozjasňujícího pudru jsem opravdu nadšená. Pigmentace je skvělá - pudr poskytuje zlatavé rozjasnění pokožky. 
Já ho používám na tváře, nad srdíčko horního rtu, do vnitřních koutků očí a také pod obočnicový oblouk.


Tento pudr opravdu nádherně projasní potřebná místa a hlavně vydrží celý den. Na pleti působí přirozeně, takže ideální i na denní nošení - třeba do práce. Oceňuji, že uvnitř je praktické zrcátko a hlavně si můžete pak dokoupit už jenom náplň tohoto rozjasňujícího pudru😊.




Tato zdánlivě menší tyčinka umí velká kouzla. Krásně projasní vzhled  a tváři dodá jemný třpyt. Maličko mi vadí, že je lepivější konzistence, na to nejsem moc zvyklá.
Po aplikaci ale vypadá naprosto božsky a to především ve vnitřních koutcích očí, ale také na lícních kostech a dokonce je skvělý i jako lesk na rty😊.


Vypadá na pleti decentně a dodá ji zdravý a projasněný vzhled. Oceňuji velmi snadnou aplikaci. Navíc mi drží opravdu celý den bez hnutí. Za mě boží multifunkční pomocník, který se vejde do každé kabelky.



Tento multifunkční sprej lze použít na tři způsoby - jako podkladová báze pod make-up, na finální zafixování nebo jako příjemné osvěžení. Zkoušela jsem všechny způsoby a nejvíce jsem si zamilovala zafixování make-upu.


Pleť je po použití sametově hebká a vypadá s tímto sprejem opravdu lépe než bez něj. A navíc
make-up mi s ním opravdu déle vydrží. Oceňuji, že po fixaci tímto sprejem není nutno pleť znova přepudrovat. Za mě jeden z nejlepších fixačních sprejů, který jsem doposud zkusila.


Tak co, který z výše zmíněných produktů Vás nejvíce zaujal?😊




6 komentářů

  1. Rozhodně rozjasňovač v tyčince 😊🤩

    OdpovědětVymazat
  2. Od téhle značky mám zatím jen jeden produkt a to bázi pod oční stíny. Všichni jí chválí, tak jsem se rozhodla jí vyzkoušet a přidávám se k nim! :-) Takže to určitě do budoucna není můj poslední produkt od téhle značky :-) Jinak moc hezký článek!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujal ten pudrový rozjasňovač, já mám ty pudrové asi nejradši, art deco jsem ješte nezkoušela , ale hoooodně mě teda láká.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pudrový rozjasnovaš je krásny :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. Od tejto značky ma láka hlavne podkladová báza pod očné tiene. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři