Tvářenka Gold Rush, řasenka They´re Real! a báze POREfessional značky Benefit

Krásný den všem,

na tuhle recenzi jsem se opravdu těšila, protože Benefit produkty jsou snad snem každé blogerky a já byla zvědavá, zda jsou jejich výrobky chváleny až do nebes oprávněně. Dneska budu v recenzi jenom chválit, chválit, chválit, takže žádná negativa nečekejte!😊




Na póry ve velkém netrpím, ale najdou se místečka, kde na mě vykukují a není to rozhodně nic hezkého. Proto jsem byla na tuto bázi velmi zvědavá. Balzám pro minimalizaci pórů, jo? To se musím přesvědčit o tomto ,,zázraku" sama říkala jsem, s troškou ironie😊.
ALE chyba lávky! DOKONALOST je slabé slovo!



Báze má bezolejnaté složení, takže se nemusíte bát, že by vám ucpávala póry, takže super. Tahle báze má za úkol póry vyplnit, připravit obličej na nanesení make-upu a prodloužit jeho výdrž.
Musím říct, že jsem tomu nevěřila, fakt nevěřila, že mi vyplní moje póry. O to jsem byla více v šoku, doslova mi spadla brada, že opravdu funguje😊. Make-up je na bázi krásný a póry jsou opravdu o dost méně viditelné. Výdrž je také delší. Musím říct, že za mě nejlepší báze, kterou jsem vyzkoušela! Fakt mi sedí jak ulitá a jsem s ní ne spokojená, ale jsem přímo nadšená! Přestože je báze zbarvená, tak pleti se hezky přizpůsobí.

A protože jsem šetřílek, tak bázi aplikuji pouze na místa, kde se mi póry vyskytují  a zbytečně si s ní neplýtvám😊. Určitě mám v plánu zkusit ještě Rozjasňující balzám, ať mám porovnání a můžu zůstat u té, která mi bude nejvíce sedět😊.


Pamatuji si, že jsem se poprvé o této úžasné řasence dověděla od mojí oblíbené blogerky Zoelly. Ta ji vychvalovala až do nebes a zařadila se do jejich TOP řasenek. Takže tahle řasenka byla dlouhou dobu na mém wish listu😊.
A konečně jsem ji držela v náručí, celá natěšená až ji vyzkouším stejně jako dítě, které se těší na nějakou sladkou dobrotu. Byla jsem moc zvědavá, jestli předčí moje dvě oblíbenkyně Collistar Infinito a Frais Monde.


Obal řasenky je nádherný, jednoduchý a elegantní - to já mám ráda. Štěteček řasenky je gumový, já radši štětečkový (i když Collistar má taky gumový a miluju ji)😊. Na první pohled jsem nevěřila, jaký zázrak na řasách vykouzlí. Musím jinak podotknout (jen pro informaci), že moje řasy jsou absolutně bezproblémové - jsou už od přírody dlouhé (jen konce světlé), natočené a nepotřebují nějakou extra péči. To jen pro informaci než tady vychválím tento zázrak do nebes, který třeba může, ale nemusí sednout řasám s nějakým ,,problémem" - krátké řasy, rovné aj. - to posoudit bohužel nedokážu😊.


Nicméně za mě tedy se s řasenkou velmi dobře pracuje, krásně mi řasy rozčeše, dodá jim objem a božsky prodlouží. No prostě,  díky ní mám nádherné řasy ala mrkací panenka. A další důležitá věc - drží do večera jako přibitá, stále intenzivně černá a bez drolení se pod oči. Je prostě božská a za mě nejlepší, jakou jsem kdy zkusila! Prostě láska na první mrknutí!😊 

Líčení s řasenkou They´re Real!


Ano, i tady to byla láska jak hrom! Říkala jsem, že dnes máte čekat pouze vychvalování až do nebes! Tahle tvářenka nejen, že božsky voní po vanilce, citrusech a santalovým dřevu, ale po otevření na vás vykoukne nádherný zlatavý reliéf. Říkám vám upřímně, že mi trvalo několik dní než jsem do tvářenky chytla a krásný reliéf tak zničila😀.


Tvářenka má růžovo-zlatavý nádech a  vypadá na tváři opravdu jemně, přirozeně s jemným zlatavým třpytem.  Navíc drží celý den jako přibitá, což opravdu oceňuji😊. V balení tvářenky je také praktické zrcátko a štěteček ( ten já osobně nevyužiji). Osobně si myslím, že díky tomu, jak je tvářenka jemná bude slušet a vynikne spíše na světlejší pleti. Pokud bych měla snědší pleť, tak bych do této tvářenky nešla.


Jediný, co mě trošku mrzí je to, že vrchní vrstva zlatavého maximálního třpytu se setře a pak už je v tvářence jenom jemný třpyt. Jako není to zas žádná tragédie, to vůbec, třpytky tam jsou pořád, jen méně😊. Spíš mě to jen překvapilo, že ta krásná zlatá třpytivá vrstva byla jen na povrchu.
Jak jsem ale psala výše, tvářenka je opravdu světlejší, jemná a přirozená, takže pokud hledáte tvářenku pro přirozené líčení, tahle bude ta pravá a můžu ji určitě doporučit😊. Já jsem z ní opravdu maximálně nadšená😊.


Já osobně jsem se všemi produkty nadmíru spokojená a moc se těším až vyzkouším další jejich produkty😊.

7 komentářů

  1. Tu řasenku mám a je super, určitě chci Benefit víc prozkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S řasenkou jsem taky moc spokojená a ta tvářenka taky vypadá dobře 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi bylo líto té zlaté vrstvy! Ale mám ji aspoň na fotce na památku :). Jinak moc pěkný článek a fakt ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Riasenku a aj bazu mám rada už dlhšie :-) tu lícenku som ešte neskúšala. Každopádne značku Benefit mám veľmi rada.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. They're real je skvělá. :) Dřív jsem používala. A tvářenku jsem měla Dallas, byla fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě značka Benefit moc láká :-) ale ještě jsem se neodhodlala ke koupi, nevím stále, jaký prvně produkt poprvé vyzkoušet :-) Ale láká mě dlouho :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři