Limitovaná edice rebarbora a divoká třešeň

Krásný den,

již nějakou dobu mám doma novou limitku od Manufaktury, kterou je rebarbora a divoká třešeň, kterou jsem si zamilovala na první přičichnutí💓. Já limitky od Manufaktury naprosto miluji, ale abych byla upřímná, tak tato je za mě snad nejpovedenější😊. Tato nová řada se skládá ze sedmi produktů a já bych Vás s nimi chtěla blíže seznámit!

Limitovaná edice rebarbora a divoká třešeň obsahuje spousty vitamínů, antioxidantů a minerálů. Celá limitka Vám zajistí pořádnou dávku hydratace, omlazení pokožky a její zvláčnění a v neposlední řadě také ochranu proti vnějším vlivům. A ta vůně!😊 Spojení Rebarbory, která je velmi dobře známá našim babičkám a divoké třešně vzniká tato nádherná, voňavá a za mě opravdu božská limitovaná edice😊.




Jemný hydratační sprchový gel a šampon


Tento sprchový gel Vás po jeho otevření polapí do božské vůně divoké třešně a rebarbory. Velmi jemně pění a myje pokožku nejen těla, ale i vlasů😊. Hodí se pro citlivější pokožku a já ho používám každý den a musím říct, že kromě nádherné vůně mi opravdu sedí, je příjemný a pokožku hlavně nevysušuje😊.



Navíc kromě výtažků z rebarbory a divoké třešně také obsahuje kyselinu mléčnou. Pokožka je po umytí nejen nádherně voňavá, ale také hydratovaná a na dotek jemná.
Pokud použijete na vlasy, dodáte jim přirozený lesk a hebkost, což určitě oceníme každá žena😊.

Revitalizující krém na ruce s výtažky z rebarbory a divoké třešně


Staráte se o svoje ruce? Ani na ně nesmíme zapomínat. Abych byla upřímná, tak až v poslední době věnuji svým rukou větší péči, protože ruce si to opravdu zaslouží!😊


Tento krém je nádherně voňavý, velmi dobře se roztírá, během chvíle se vpije do pokožky a nezanechává pocit mastných nebo ulepených rukou😊. Pokožka je po použití tohoto krému nejen hydratovaná, ale také zjemněná a ochráněna. Navíc velikost praktického balení je vhodná i do kabelky, takže můžu mít krém neustále při ruce😊.

Hydratační sametové tělové mléko s výtažky z rebarbory a divoké třešně


Abych byla upřímná, jsem na mazání celého těla lenoch - pokud mi ale tělové mléko opravdu voní (což je tento případ), nedělá mi problém ho používat klidně každý den😊.


Díky obsahu kyseliny mléčné a extraktu z rebarbory je pokožka po použití tohoto mléka hydratovaná a kožní bariéra chráněná. Výtažek z divoké třešně dodává navíc pokožce svěží vzhled😊. Pokožka je kromě hydratace také regenerovaná a zklidněná. Tělové mléko se velmi rychle vstřebává a nezanechává absolutně žádný pocit mastnoty😊. 

Hydratační regenerační balzám na rty s výtažky z rebarbory a divoké třešně


Mňam! Přesně to Vás napadne, když poprvé zkusíte tento balzám na rty😊.


Balzám božsky voní a navíc skvěle hydratuje a regeneruje rty. Románek mi ho dokonce bere a pořád si k němu čichá a natírá s ním pusinku😅. Balzámek obsahuje také jojobový a meruňkový olej, včelí vosk, vitamín E, bambucké máslo a panthenol. Je to doslova malý zázrak na rty, který ze své kabelky už nevyndávám😊.

Osvěžující hydratační pleťová mlha s výtažky z rebarbory a divoké třešně


Hydratační pleťové mlhy miluji💓. Tahle nejen, že božsky voní, ale také dodá vzpruhu pleti, hydratuje jí a navíc je na tváři velmi příjemná a tak by člověk používal znovu a znovu a znovu😊. Už jen pro ten příjemný pocit, který na pokožce udělá a tu božskou vůni😊.


Pokožka je po použití rozzářená, zklidněná, hydratovaná a rozzářená. Můžete ji používat kdykoliv během dne a obzvlášť v letních měsících bude skvělým pomocníkem😊.

Dámská toaletní pleťová voda rebarbora a divoká třešeň


Tahle toaletní voda je přesně typ vůně, kterou naprosto miluji - pikantně trpká a sladko kyselá rebarbora obohacena o šťavnatou divokou třešeň, zelené jablko, fialku a pomerančových květů😊. Musím vyzdvihnout její úžasnou výdrž - natož, že se jedná ,,jen" o toaletní vodu. Úžasná vůně, která je ideální teď na jaro/léto a se kterou budete nepřehlédnutelná. Už několik lidí se mě ptalo, čím tak krásně voním😊.



Vrchní nota
rebarbora, lístky fialek, zelené jablko

Střední nota
jasmín, divoká třešeň, pomerančové květy, černý rybíz

Spodní nota
vanilka, santalové dřevo, mošusy

Svěží poctivý sirup rebarbora a divoká třešeň


Sladkokyselou chuť tohoto sirupu si nejde nezamilovat💓. Tento sirup obsahuje spoustu vitamínů a minerálů. My si tento sirup zamilovali celá rodina včetně malého Románka a přidáváme si ho do vychlazené vody ze SodaStreamu. Naprosto výborný a mizí neuvěřitelnou rychlostí!😊




Tuto novou limitovanou edici od Manufakury jsem si naprosto zamilovala a určitě Vám ji můžu doporučit💗.
Máte zkušenost s touto novou limitovanou edicí? Který produkt Vás nejvíce zaujal?😊



7 komentářů

  1. Od Manufaktury jsem měla před lety sůl do koupele. Vypadá skvěle, moc se mi líbí obaly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, ty obaly Manufaktura opravdu umí 😍😍.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tuhle limitovanou edici jsem už viděla :) ale ještě jsem jí na živo neočichala, budu to muset napravit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Manufakturu mám moc ráda, akorát u té mlhy jsem pořád přemýšlela jestli mi voní a nebo už je to moc :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Vůně je skvělá, měla jsem z kolekce jen něco, ale stálo to za to.

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky produkty som testovala tiež a niektoré sú naozaj vydarené. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři