Nuance Magical Supreme Zlatá maska

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit Zlatou masku od Nuance, po které jsem se už dlouho dívala a chtěla ji moc vyzkoušet.

Tato Zlatá maska obsahuje výtažek z jantaru, proto je maska zlaté barvy a musím říct, že jako milovnice všeho třpytivého a zlatavého, jsem z barvy nadšená!😊


Maska obsahuje vysokou koncentraci přírodních aktivních látek😊. Obsahuje například extrakt z červené vinné révy (pro hydrataci, výživu, osvěžení), extrakt z kaštanu (na zarudnutí, tmavé kruhy pod očima), extrakt z heřmánku (regeneraci,  obnovení, proti projevům stárnutí pleti), patentovaná látka Drieline  (zklidňující, obnovující pleť a působí proti vzniku vrásek) a spousty dalších😊. Maska by měla vypínat pleť, vyplňovat vrásky, rozjasnit pleť, vyživovat a zvláčňovat.

Byla jsem velmi zvědavá, jak bude moje pleť na masku reagovat. Kdo čtete můj blog už déle, tak víte, že mám citlivější pleť a dávám si pozor, co si na ní dám. Tato maska je ale vhodná právě i na citlivou pleť, proto jsem byla zvědavá až ji vyzkouším😊. Navíc ji můžete aplikovat i na oční okolí, což je za mě úplně pecka!😊

První, co Vás udeří do obličeje po otevření je ta třpytivá zlatá barva, ve které bych se nejraději vykoupala celá😀. Oceňuji, že po otevření masky je uvnitř ještě  ochranné víčko. Už na první otevření se na Vás vyhrne krásná a příjemná vůně😊. 


Masku se má aplikovat na cca 15 minutek a poté opláchnout. Nanáším ji na dobře očištěnou pleť. Dobře se nanáší a skvěle se s ní pracuje. Bála jsem se trošku, že půjde špatně dolů, ale chyba lávky. Jde dolů krásně a rychle😊. Po opláchnutí masky teplou vodou  je pleť viditelně rozzářená, hydratovaná, vypnutá a opravdu heboučká jak dětská prdelka. Pleť je po aplikaci této masky opravdu nádherná! Za mě se řadí mezi nejlepší masky, jaké jsem doposud zkusila (a že jich bylo!)😊. Dávala jsem ji vyzkoušet i moji babičce a ta je z ní také nadšená. Její pleť je zralá s vráskami a říkala, že ten vypínací efekt cítí úplně maximálně😊. 


Opravdu jsem z této Zlaté masky nadšená a můžu vám ji s klidem doporučit všemi dvaceti!💓



                

6 komentářů

Pravidelní čtenáři