Čistící prostředky na koupelnu, kuchyni a okna zn. Eurona

Krásný den,

chtěla bych Vám dneska napsat recenzi na výrobky určené pro úklid domácnosti, které mám ze stránek Magická domácnost a jedná se o výrobky Eurony😊. Čím jsem starší, tím ráda zkouším kromě kosmetiky také čistící prostředky do domácnosti. Já jsem měla možnost díky Magické domácnosti vyzkoušet čistící prostředek na koupelny, kuchyně a na okna😊.




Tento čistič koupelen nejen, že velmi příjemně voní, ale hlavně je účinný!😊 Působí dobře na nečistoty, usazeniny a to i vápenaté a dovede odstranit i zbytky mýdla. Oceňuji také to, že díky tomu, že neobsahuje abraziva, nemusíte se bát poškrábání😊. Velikost balení je 500 ml a vydrží tak opravdu dlouho😊. Tento přípravek by se neměl používat na čištění mramoru, čištění mosazi nebo přírodního kamene. 
Používám zředěné v rozprašovači, který mám ze stránky Magická domácnost. Určitě bych Vám tento čistič koupelen doporučila.





Čistič kuchyní si hravě poradí s mastnými povrchy nebo připálenými jídly. Voní příjemně po pomerančích😊. Tento čistič se dá použít na cokoliv - pracovní plochy, dřezy, sklokeramické desky, dvířka od kuchyně a mnoho dalšího😊. Vše vyčistí rychle a bez sebemenšího problému či poškrábání. Velikost čističe je opět 500 ml.
Nanáším pomocí rozprašovače😊. Nanesu zředěné vodou pomocí rozprašovače a nakonec utřu čistým a suchým hadříkem😊. Určitě Vám můžu tento čistič kuchyní doporučit😊.



Na tento čistič jsem byla opravdu hodně zvědavá. Je vhodný nejen na okna, ale také skla, monitory, plastové rámy, televize apod. 😊. Přípravek již není nutno oplachovat. 
Já jsem s tímto čističem moc spokojená, krásně mi vyčistí okna, zrcadla nebo monitor notebooku bez nějaké větší námahy😊. Vše se po něm krásně blýská a nedělá žádné čmouhy. Opět ho ředím vodou v rozprašovači, nastříkám a nechám chvíli působit a za pár vteřin vyleštím do sucha😊. Velikost tohoto čističe je 500 ml. Jediný, co mě trošku mrzí je to, že by mohl vonět, protože já voňavé prostředky na úklid miluji, ale to je detail😊.


Všechny výrobky se ředí v poměru 1:3, tedy z množství 500ml lze vytvořit 4x ředěný 500ml. Navíc jsou všechny produkty testované.

Mám v plánu díky spokojenosti s těmito výrobky, které mám z Magická domácnost, vyzkoušet i další výrobky pro úklid značky Eurona a určitě Vám sem na ně opět hodím recenzi.

Pokud Vás zaujal nějaký výrobek, zkontaktujte Magickou domácnost, kde Vám ochotně poradí a pomůžou při výběru produktů.


Máte zkušenost s některými výrobky od Eurony?





9 komentářů

  1. Párkrát jsem už Euroně přemýšlela, ale nějak jsem nepochopila ten e-shop, nejsou tam produkty ani ceny... Ta značka je docela chválená, třeba u toho čističe na okna by mě taky mrzelo, že nevoní, já mám tu vůni okeny ráda :-D Jako ne, že bych to čuchala, ale, když už ty okna umyju, tak chci ať je to i cítit :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, máme i voňavé čističe univerzální, se kterými se také okna dají umýt... Dejte vědět, ráda poradím Lenka z magická domácnost

      Vymazat
  2. Tuhle značku má mamka používala velmi ráda před x lety, teď už doma používám klasické značky, které lze sehnat v drogérii :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, no a není lepší si je nechat dovést přímo domů? A za doporučení získat i větší slevu na další zboží? To klasická drogerie nenabízí, navíc jsou výrobky ekologicky šetrné a fungují 💛

      Vymazat
  3. Nejvíce mě láká čistič koupelen. Jinak s touto značkou nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, tak to pojďme změnit, ráda pošlu vzorečky 💛

      Vymazat
  4. Značku vůůůbec neznám, ale cca půl roku zpět jsem objevila frosch a zamilovala jsem si ho. Jinou značku na úklid aktuálně nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, a co zkusit vzorečky, abyste si mohla vyzkoušet... Věřím, že budete moc spokojená 💛

      Vymazat
  5. Wau, tieto produkty vyzerajú naozaj zaujímavo. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři