Srovnání řasenek They´re Real! a Roller Lash

Krásný večer,

kdybych si měla vybrat jeden jediný kosmetický produkt, byla by to určitě řasenka😊. Na řasenky jsem fakt ulítlá a jen tak se mi nějaká nezavděčí. Na druhou stranu si co se týká mých řas nemám si na co moc stěžovat - řasy mám od přírody zatočené a dlouhé - jenom špičky řas mám světlejší, takže právě díky řasence se krásně zvýrazní💓.

Řasenky od Benefitu jsou vyhlášené a já jsem na ně opravdu byla moc zvědavá. Nyní jsem majitelkou dvou těchto řasenek - They´re Real! a Roller Lash 😊. Tak mě napadlo, že bych Vám je mohla porovnat, pokud se rozhodujete, kterou zvolit😊.


Vzhled řasenek

Říkejte si, co chcete. Ale vzhled je to první, co na Vás (ne)udělá dojem😊. Já jsem třeba typický marketingový příklad - často nakupuji věci už jen proto, že mě zaujme vzhled produktu😍. Řekněte, že v tom nejsem sama, že ne?😀 Ale zpět ke vzhledu řasenek. Benefit je, co se týká vzhledu produktů, opravdu jednička a není snad žádný obal, ze kterého bych u jejich produktů nebyla nadšená.  Obě tyto řasenky se mi líbí stejně - They´re Real! má krásný metalický obal, který ji dělá už takto zajímavou. Na přední straně je pak černo-oranžový nápis řasenky aneb v jednoduchosti je krása! Naopak řasenka Roller Lash působí oproti svoji decentnější sestře trošku extravagantnějším dojmem díky mohutnějšímu oranžovému víčku. Zbytek obalu je pak černé barvy s oranžovým nápisem řasenky ve stejném odstínu jako její víčko.


Cena, obsah a výdrž řasenek

Obě řasenky stojí naprosto stejně. Na Elnino se dají pořídit v akci už za cca 540 Kč. Přestože Roller Lash působí větším dojmem, obě řasenky mají stejný obsah a to 8,5 g😊.
Řasenku They´re Real mám delší dobu (cca 3 měsíce ) a jsem si jistá, že mi ještě tak měsíc poslouží. Řasenku Roller Lash mám kratší dobu (cca 2 měsíce), tak u té teprve uvidím😊.

Co řasenky slibují?

Řasenka They´re Real! slibuje natočení, objem, prodloužení a oddělení. Řekněte sbohem umělým řasám! 😊
Roller Lash slibuje prodloužení a natočení řas pro výraznější vzhled. Zároveň garantuje výdrž 12 hodin! Sbohem kleštičky na řasy!😊

Kartáček řasenek

Kartáčky řasenek, jak můžete vidět z fotky, jsou rozdílné. Zatímco They´re Real! má rovný kartáček s kulatou hlavou s různě dlouhými umělohmotnými štětinkami, tak Roller Lash má kartáček mírně prohnutý do písmene U, kdy se v jeho prohybu nachází menší umělohmotné štětinky a zbytek štětinek je delších.


Na oba kartáčky jsem si velmi rychle zvykla (a to moc umělohmotný kartáčky nemusím) a  dobře se mi s nimi pracuje😊.


Výsledný efekt

Musím říct, že obě řasenky opravdu splňují to, co slibují. Řasenka They´re Real! řasy opravdu natočí, prodlouží a oddělí. Navíc jsou řasy po jejím nanesení krásně černé. Efektu řas jako mrkací panenka je opravdu dosaženo😊.



Naopak řasenka Roller Lash udělá řasám výraznější vzhled díky prodloužení a natočení.  I v tomto případě jsou řasy černé.



Ani jedna řasenka se neobtiskává a když si dáte záležet s aplikací, tak ani řasy neslepuje. Navíc obě řasenky hezky nalíčí již při první vrstvě😊.

Výdrž řasenky během dne

Obě řasenky mi vydrží namalované od rána až do večera a drží jako přibité! Řasy neztrácí ani svůj namalovaný tvar nebo délku. Během dne se řasenka nedrolí a je po celý den sytě černá. Za mě se obě řasenky řadí do kategorie těch, na které je opravdu spolehnutí😊. 

Odlíčení

Obě řasenky se hůře odličují běžným odličovačem, ale micelárka nebo olej na odličování si s odlíčením poradí hravě a bez sebemenšího problému😊.

Tak která je lepší?

Pro mě je tohle hodně těžká otázka, protože jsem si zamilovala obě stejně a žádné nedávám větší přednost.  Vyzkoušela jsem ale tip, který jsem našla na internetu k těmto řasenkám a od té doby tyto řasenky jinak nepoužívám - první použiji řasenku Roller Lash, která mi řasy hezky natočí a dodá jim objem a poté aplikuji řasenku They´re Real!, která je božsky prodlouží. Ten výsledný efekt je na mých řasách opravdu neuvěřitelný💓.


Pokud se ale rozhodujete pouze nad jednou, nešlápnete vedle, ať už zvolíte Roller Lash nebo They´re Real!😊 U řasenky Roller Lash dosáhnete za mě výraznějšího efektu řas, naopak řasenka They´re Real! na mě působí přirozenějším dojmem😊.


Máte zkušenost s některou touto řasenkou?💗



5 komentářů

  1. Obě jsem měla v miniaturách a jsou opravdu skvělé, perfektní je i Bad Gal Bang a je teda fakt, že všechny se hůř odličují :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem vyzkoušela pouze Roller Lash a řasy opravdu prodlouží a neslepuje, ale mě se trošku obtiskávala...neříkám že je to vina řasenky, protože mě se obtiskává snad každá, asi až na dvě, takže u mě je docela problém vybrat tu správnou řasenku :D

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych určitě vyzkoušet Roller Lash řasenku, They're Real mám a taky jsem spokojená, ale u Roller Lash mě hrozně láká právě svým obalem 😀.

    OdpovědětVymazat
  4. S těmito řasenkami žádné zkušenosti nemám, ale lákají mě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, obe sú super, musím ich rozhodne vyskúšať. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři