Čistící prostředky na rez/vodní kámen a nerezové povrchy

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit ještě další dva produkty určené k úklidu domácnosti, které mám ze stránky Magická domácnost a se kterými jsem moc spokojená!😊




Gel na rez a vodní kámen

Tento výrobek si hravě poradí s vodním kamenem a rzí na všech površích. Já využívám nejčastěji na umývaní sprchy a baterií v koupelně😊. Je velice účinný a opravdu si u mě poradil zatím se vším. Navíc je vyroben pouze z přírodních látek😊. 

Použití je naprosto jednoduché - gel se nanese na místa, která chcete vyčistit, necháte chviličku působit a poté umyjete teplou vodou. A po vodním kameni není ani památky! 😊Navíc stačí nanést jen opravdu malé množství, takže Vám balení vydrží dlouho. Gel navíc příjemně voní, což je plus navíc😊. 



Čistič nerezových povrchů

Tento čistič si poradí se všemi nerezovými povrchy. Nejen, že je povrch krásně vyčištěný, ale i perfektně lesklý😊. Je krémové konzistence a používá se neředěný. Přípravek se nanese na povrch a nechá chvíli působit. Pokud máte opravdu znečištěný nerezový povrch, tak je fajn čištěnou plochu trošku nahřát (asi na 30 stupňů) a až poté nanášet tento čistič. Po chvíli už jen opláchnete a máte hotovo😊. U tohoto čističe je nutno používat rukavice a ujistit se, že se opravdu jedná o nerezový povrch (na nějaké menší skryté ploše).



S oběma výrobky jsem nadmíru spokojená, protože splňují to, co od nich očekávám. Můžete je zakoupit na stránkách Magická domácnost😊.

Pokud Vás zaujal nějaký výrobek, zkontaktujte Magickou domácnost, kde Vám ochotně poradí a pomůžou při výběru produktů.



4 komentáře

  1. značku nepoznám, ale vyzerajú dobre a prakticky!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme Sáře za recenzi, vždycky potěší, když je taková spokojenost ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Věci od Eurony jsou super a taky jich pár doma mám. Teď jsem si vlastně vzpomněla, že jsem chtěla něco doobjednávat, tak na to musím mrknout. A hlavně mám radost, že i ty drastičtější přípravky mi neničí trička z velkoobchod textil, která mám na doma. Prostě to je šetrné k přírodě, k pokožce i k oblečení.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři