Sencor Nutri Blender SNB6600BK

Krásný den všem💓,

dneska bych Vám chtěla představit mého pomocníka bez kterého nedám ani ránu a je u nás doma využíván téměř každý den po celý rok😊.

Jedná se o nutri mixér SNB6600BK zn. Sencor se kterým jsem moc spokojená a tak bych ho ráda doporučila i Vám😊. 


Tento nutri mixér umí proměnit veškeré ovoce, zeleninu, semínka nebo led na tekutou energii v podobě  výživného nápoje. Tyto nápoje přispívají ke zlepšení kvality spánku, trávení či zotavení po sportovním výkonu. Navíc v jednom nápoji máte spoustu vitamínů😊. 


Já velmi oceňuji to, že má tento nutri mixér přednastavené programy, takže stisknete jen ten, který je pro Váš nápoj nejvhodnější.



BLEND - se využívá pro ovocné smoothie

EXTRA BLEND - vhodný pro zeleninové smoothie

PULSE - pokud potřebujete rozdrtit led

START/STOP - nepřednastavený program, sami si korigujete 


V balení najdete dva poháry o velikosti 0,8 a 1 l - u nás doma nejčastěji využíváme ten větší ! 😊Navíc jsou tyto nádoby vyrobeny z plastu, který neobsahuje zdraví škodlivý uhlovodík. 


Nutri mixér má 6 kvalitních nožů pokrytých vrstvou titanu. Díky tomu se zabraňuje ztrátě enzymů a vitamínů. Navíc dochází k omezení oxidaci výživných koktejlů.


Součástí balení je i utěsňovací víčko a víko určené k pití nápoje.


Navíc je tento nutri mixér bezpečný a spustí se pouze, pokud je ve správné poloze😊. Základna nutri mixéru je neklouzavá, takže s mixérem opravdu nic nehne😊.

Já jsem s tímto nutri mixérem nadmíru spokojená a můžu Vám ho doporučit😊. Níže Vám ještě přikládám pár tipů s mými oblíbenými kombinacemi:


1) Meloun+banán+jablko

2) Bílý jogurt+mléko+vanilkový extrakt+banán+ovoce (maliny, jahody, borůvky)

3) Jablko+mandle+řapíkatý celer+špenát+voda

4) Banán+jogurt+led

5) Ananas+citrón+máta+okurka

6) Jablko+kiwi+mrkev+špenát+voda

7) Mrkev+jablka+citrón

Mějte krásný den💓

3 komentáře

  1. S Filípkem teď ujíždíme na banánu + jahody s mlékem 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle :-) Já mám takový obyč :-D , ale moje nej kombinace jsou banán, jahody, špenát, kokosové mléko a tvaroh nebo skyr :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři