Nuance Radiance Control

Krásný den,

před delší dobou jsem měla možnost vyzkoušet řadu Radiance control zn. Nuance. Jednalo se o tř čtyři produkty, kterými byly denní krém, noční krémsérum a oční krém😊. Celá řada je určena pro věkovou kategorii 25+.


Sérum pro všechny typy pleti

Na řadě Radiance control mě na první pohled zaujala krásná balení výrobku - papírová krabička je stříbrné barvy a samotné produkty jsou v modro-zeleném balení se stříbrným víčkem😊. Úplně radost pohledět!

Sérum Radiance obsahuje spoustu přírodních látek  v nejvyšším stupni koncentrace a čistoty. Sérum je velice lehoučké, má gelovitou konzistenci, která krásně rozjasní pokožku a ta nepůsobí pak tak unaveně😊. Pleť je po jeho aplikaci hydratovaná, zjemněná a připravená na další péči. Sérum je vhodné pro pokožku 25+.


Já sérum aplikovala 2x denně (ráno a večer) na vyčištěnou pleť a poté jsem nanesla denní/noční krém. 


Denní krém

Tento denní krém je velice lehké konzistence a díky tomu se rychle vstřebává. Já mám ráda, když se krém dovede rychle vstřebat a necítím ho. Pokud se tedy jedná o denní krém, protože u nočního mám ráda, když cítím, že je hutnější a ,,vím o něm". Pleť je po použití krému opravdu hydratovaná,  jemná, vyživená a rozjasněná. Navíc má schopnost regenerace a napomáhá zmírnit projevy stárnutí. Tento krém navíc působí proti volným radikálům😊.


Krém jsem používala 1x denně ráno a jemnými krouživými pohyby vetřela do pokožky. 
Já jsem si tento krém oblíbila. Z hlediska dlouhodobého používání (vypotřebování celého balení) můžu říct, že moje pleť vypadá zdravěji a je hydratovanější. Zmírnění stárnutí jsem po jednom balení nezaznamenala, což se dá pochopit, ale kvůli skvělé hydrataci a zdravě vypadající pleti bych si ho klidně pořídila zase!😊



Noční krém

Na tomto nočním krému oceňuji přesně to, co mám u nočních ráda - že ho na obličeji cítím. Tento krém má totiž hutnější konzistenci a já po jeho aplikaci cítím, jak je moje pokožka nejen hydratovaná, ale také pořádně vyživená. Krém navíc působí proti volným radikálům a měl by pleť zpevňovat.
Z hlediska dlouhodobého používání jsem si všimla zlepšení pleti, která působí svěžejším dojmem a nepůsobí tak unaveně😊.




Oční krém

Tento oční krém je určen pro věkovou kategorii 25+. Pokožku okolo očí hydratuje a vyživuje😊. Můžete ho aplikovat ráno a večer, já osobně jsem aplikovala jen večer před spaním. Má lehkou a jemnou texturu, takže se dobře vstřebává. 
Moje pokožka okolo očí z dlouhodobého hlediska působila zdravějším dojmem, vymizení vrásek jsem si ale nevšimla😊. Hydratoval ale oční okolí naprosto božsky, takže ho můžu doporučit, určitě i jako prevenci.




Celkově bych tuto řadu velmi doporučila, protože mojí pleti sedla. Z hlediska dlouhodobého používání byla pleť na pohled zdravější a působila svěžím dojmem. Zároveň byla hydratovaná, takže za mě super😊.

Máte zkušenost se značkou Nuance?😊





3 komentáře

  1. S Nuance žádnou zkušenost nemám, ale moc ráda bych někdy tuhle značku prubla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pekná recenzia, značku nepoznám nemám vôbec skúsenosť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také tyto produkty velmi ráda používám, ale vzhledem k mému věku to chce i něco víc a tak jsem se dala na sportování. Jako letos ještě tak nějak pozvolna. Ale teď tady dívám na kola všech možných kategorií a říkám si, že si asi napíšu Ježíškovi. Ten můj mi letos říkal, že chce být nadprůměrně štědrý totiž. :-D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři