Impregnace řas a rozjasňující korektor zn. Artdeco z Profiskin

Krásný večer💓

dneska bych Vám chtěla dát tip na dva produkty, které jsem si oblíbila a které mám ze stránky Profiskin. Na jejich stránkách najdete spousty kvalitních produktů, především značky jako Artdeco, Misslyn, Glov, Mine Tan a spousty dalších😊.



ARTDECO impregnace řas

Na impregnaci řas jsem byla velmi zvědavá, ale abych se přiznala, tak také trošku skeptická😏. Tato transparentní lehká řasenka totiž slibuje, že z jakékoliv řasenky udělá voděodolnou. 



Řasenka se nanáší normálně na Vaši řasenku a používá se jako tzv. top coat. Překvapilo mě, že je opravdu rychleschnoucí. 
Kartáček řasenky je klasický štětečkový, takže se s ním pracuje moc dobře. Konzistence top coatu je gelovitá, lehká a na řasách nejde opravdu vidět ani cítit😊.

Já jsem tuto impregnaci několikrát vyzkoušela na koupališti, kde jsem se i potápěla a musím říct, že naprostá bomba💓! Řasenka byla vždy netknutá a držela na očích jako přibitá😊. Žádné rozmazání se nekonalo. Jestli tedy máte nějakou svoji oblíbenou řasenku a potřebujete, aby byla voděodolná, tak určitě tuto impregnaci doporučuji. Za mě opravdu TOP produkt😊!

ARTDECO rozjasňující korektor

Tento korektor si zvládne poradit s drobnými vadami pleti😊. Oceňuji jeho lehoučkou a krémovou texturu a také to, že je voděodolný😊. Ale co bych nejvíc chtěla vyzdvihnout, je jeho výdrž - na mé pleti vydrží opravdu hodně dlouho, přežívá i horké letní dny, kdy si nedávám make-up a drobné nedostatky zakryji právě tímto korektorem😊. 


Spousta korektorů se usazuje ve vráskách, ale tento mi to jako jeden z mála nedělá, za což jsem velmi ráda, protože třeba okolo očí mám již drobné vrásky😔. Já mám tento korektor v odstínu č. 12 a sedí mi dokonale. Líbí se mi i štětečkový aplikátor, kterým si požadované množství nanesu na tvář😊.



Tento korektor je vhodný na citlivou pleť a není parfémovaný. Určitě jsem tento korektor neměla naposledy a v budoucnu si ho pořídím zase😊.



Určitě mrkněte na stránky Profiskin, kde najdete opravdu bohatý výběr kvalitních produktů nejen pro Vaši pleť, ale také vlasy😊.

2 komentáře

  1. Tak to vypadá skvěle, zaujal mě korektor, na voděodolné řasenky moc nejsem, takže top coat bych asi nevyužila, ale ten korektor je hodně lákavý.

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor vypadá zajímavě, Artdeco nemám moc prozkoumané...

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři