NIVEA Urban Skin Detox

Ahoj všem! :-)

Před časem mi přišel nádherný balíček od Nivey😊. Já ty jejich balíčky prostě miluji, vždy je jejich balíček něčím originální - ať už balením samotným nebo krásným a originálním dárkem uvnitř. Prostě si s balíčkem dávají vždy záležet a jde to znát💓.

V balíčku mě kromě pěti skvělých produktů čekala taky maska na spaní a krásný župánek, z obou těchto věciček jsem měla obrovskou radost💓.

Pojďme se podívat, které produkty jsem měla v balíčku😊.



Micelární voda Urban Skin Detox


Tahle micelárka skvěle odličuje pleť během pár sekund! Obsahuje navíc výtažek ze zeleného čaje, takže pleť není podrážděná a je zklidněná. Vzhledem k tomu, že tato micelárka není parfémovaná, je vhodná i pro citlivou pleť, kterou třeba mám já. Pleť je po aplikaci kromě dokonalého odlíčení také zmatněná a není mastná😊.

Po jejím použití cítím, že moje pokožka je svěží, není podrážděná, zarudlá nebo nepříjemně napnutá či mastná😊. Doporučuji všemi dvaceti😊!


Noční maska Urban Skin Detox


Na noční masku jsem byla opravdu zvědavá. Tato noční maska totiž kombinuje masku a noční krém v jednom😊. Maska v sobě obsahuje výtažky z bio zeleného čaje, kyselinu hyaluronovou, antioxidanty nebo třeba provitamín B5. 
Navíc dovede během noci  pleť zregenerovat, detoxikovat a umí také bojovat proti vnějším vlivům😊.




Já na této masce oceňuji pohodlnost - žádné oplachování masky se nekoná. Masku nanáším dle potřeby vždy večer na vyčištěnou a odlíčenou pleť (vynechávám oční okolí).  Ráno je pak moje pleť pružná, jemná, hydratovaná a přijde mi jako znovuzrozená😊. Určitě si tuto masku pořídím znova.

Slupovací zmatňující maska


Tato slupovací maska obsahuje výtažek ze zeleného čaje a černé rýže. Pleť tak dovede čistit do hloubky, rozzářit ji a dodat pocit svěžesti😊. Odstraňuje a čistí ucpané póry, odumřelé kožní buňky, prach a jiné drobné nečistoty. Navíc je pleť po jejím použití krásně zmatněná😊.
Masku nanáším dle potřeby, max 2x týdně a nechávám působit cca 15 minutek (dokud není maska úplně suchá), poté sloupnu. Měla jsem strach ze slupování masky, ale jde sloupnout úplně v pohodě a většinou na jeden zátah😁. Poté obličej opláchnu vodou a je hotovo.


Oceňuji snadné nanesení masky a bezproblémové sloupnutí😊. Pleť je po jejím použití hebká, zmatněná a především hydratovaná.  Navíc stačí nanést jen trošku, takže vydrží poměrně dlouho. Krásně a příjemně voní😊. 
Tuto masku střídám spolu s noční a za mě je tohle kombo naprosto TOP😊.


Detoxikační jílový čistící krém 3v1


Tento čistící krém obsahuje výtažek ze zeleného čaje a černé rýže a je obohacen navíc o přírodní jíl. Mně se líbí to, že jde použít 3x jinak, takže práce s ním mě vždy baví😊.



Lze použít jako:

Čistící krém - odstraní nečistoty z pokožky a navíc působí protizánětlivě
Maska - zmatňuje a vyhlazuje pleť
Peeling - odstraňuje odumřelé kožní buňky a uvolňuje póry

Já využívám všechny způsoby, záleží u mě nejen podle nálady, ale i podle času. Nejčastěji u mě ale vede způsob čistícího krému😊.

Ať už ale použiji jakýkoliv způsob, tak po aplikaci je moje pokožka vyčištěná, hebká a působí rozzářeným (zdravějším dojmem)😊. Navíc nádherně voní😊!

Antioxidační denní krém

Tento denní krém obsahuje antioxidanty, bio zelený čaj a kyselinu hyaluronovou. Poskytuje pleti opravdu velkou hydrataci a navíc má ochranný faktor 20, což je u mě velké plus!😊 Pokožku chrání před vnějšími vlivy, slunečním záření, ale i znečištěním z okolního prostředí😊. 
Krém má příjemnou vůni a pokožka je po jeho používání vždy heboučká😊. Velmi snadno se roztírá, vstřebává a nezanechává mastný pocit na pleti😊.



Znečištěné ovzduší je totiž pro pleť hned po UV záření to nejhorší pro pleť. A s řadou Urban Skin Detox dosáhnete prevence při působení vnějšího prostředí na Vaši pleť. Já si tuto řadu zamilovala a nedám na ni dopustit😊.



1 komentář

Pravidelní čtenáři