Parfém Lanvin Modern Princess a L´Oréal Paris Infaillible 24H fresh wear make-up

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla doporučit skvělý parfém, který je úžasný (především teď na léto) a také make-up, ze kterého jsem si v poměru kvalita vs. cena sedla na zadek😊.



Lanvin Modern Princess


Miluji sladké, květinovo-ovocné vůně a tak jsem na parfém od Lanvin byla opravdu zvědavá. Není navíc vůbec drahý, 90 ml lze koupit za nějakých cca 600 Kč.
Balení parfémové vody je jednoduché, decentní a elegantní. Nečekejte žádnou přeplácanost nebo extravaganci.

Složení parfému

Hlava
červené jablko, červený rybíz

Srdce
jasmín, frézie

Základ
bílé pižmo, bílé dřevo a vanilková orchidej


Vůně parfémové vody by měla být květinová, na mně ale voní spíše sladce, což jsem ráda, protože já ty slaďárny prostě miluji😊. Na teplé letní dny je tato parfémová voda úplně boží, na podzim/zimu bych ji já osobně nevolila. Nejvíce z této vůně cítím červené jablíčko a vanilku. Nejkrásněji se však ale rozvoní po delší době, kdy v ní pak cítím i jemné tóny jasmínu a frézie. 
Co se týče výdrže, tak za tu cenu je opravdu slušná, neříkám, že vydrží vydržet vonět od rána do večera (alespoň na mně ne), ale takových 8 hodin ano 😊. Pro mě je to za tu cenu opravdu hodně slušná výdrž a vůbec mi nevadí, že se za den musím jednou přestříkat😊. Parfémovou vodu Lanvin Modern Princess doporučuji všemi deseti a určitě si ho na příští léto pořídím znova💓.

L´Oréal Paris Infaillible 24H fresh wear make-up

Po tomto make-upu jsem pokukovala už hodně dlouho a slyšela na něj samou chválu. A musím říct, že oprávněně! 😊

Opravdu tento make-up dovede na tváři vytvořit přirozený vzhled a nemusíte se tak bát efektu masky jako tomu u některých make-upů je😊. Moje pleť je smíšená s tím, že se mi sem tam objeví na pleti pupínek. Pokud Vás ale trápí problematičtější pleť, tak bych Vám tento make-up vzhledem k jeho střednímu krytí nedoporučila. 




Fotka výše není vůbec upravená, takže lze vidět nejen krytí make-upu, ale také jak mi sedí odstín, který splynul nádherně s pletí.
Make-up je sice řidší konzistence, ale mně se s ním velmi dobře pracuje a navíc se skvěle se roztírá. Pokožka je po jeho nanesení příjemně hydratovaná, přirozeně vypadající, svěží a vůbec na sobě tento make-up necítím😊. Odstín mi sedí naprosto perfektně. Make-up je navíc těru-odolný. Co bych mu ale trošku vytkla je to, že nemá SPF a také skleněný obal, který je trošku nepraktický na cestování, aby se náhodou nerozbil.



Co se týká výdrže, tak mně osobně vydrží s jedním přepudrováním během dne po celý den😊. Jako večerní make-up bych ho nejspíš nevolila, ale do práce nebo na procházku do města mi přijde skvělý a já jsem s ním naprosto spokojená. Make-up Infaillible 24H Fresh Wear se tak stal jedním z mých oblíbených make-upů a zařazuje se tak do mých věrných stálic😊.


Musím říct, že oba produkty jsou za mě velmi dobrá investice a za pár korun v poměru s kvalitou výrobků a tak je můžu oba doporučit všemi dvaceti😊.

3 komentáře

  1. Mne sa vôňa veľmi páči, no mejkap som ešte neskúšala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up jsem nezkoušela, ale loreal makeupy bývaly vždycky fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věci od Lorealu jsou vždycky fajn. :) Makeupy a všechny tyhle patlátka, jak tomu říká já (a hlavně teda můj manžel). No, co si budeme povídat, ten parfém bych taky moc ráda zkusila. Dneska jdu do nehtového studia www.beautiful-me.cz/modelaz-nehtu na modeláž nehtů, tak budu mít takový svůj holčičí den, tak bych se mohla pak podívat po různých parfumériích, jestli se to nedá někde u nás v Brně sehnat. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři