Odstraňování znamének laserem na klinice GIA clinic

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla sepsat článek ohledně odstranění znamének laserem. Do tohoto článku rovnou zahrnu i odpovědi na Vaše nejčastější otázky😊.

Dne 13.5. jsem se zúčastnila akce, která byla ve spolupráci s GIA clinic, kde byly bezplatně vyšetřovány mateřská znaménka. Při tomto vyšetření a na konzultaci jsme se s paní doktorkou domluvily na odstranění čtyř mateřských znamének. Vše to byla vystouplá mateřská znaménka - maličké na tváři, jedno na krku, jedno u klíční kosti a poslední pod prsem.



Po vyšetření znamének mě čekala konzultace s paní doktorkou Kostrhunovou z GIA clinic, která byla velmi milá a přátelská. Vysvětlila mi, jak bude zákrok probíhat, jak dlouho bude trvat, jak se po zákroku starat o ranky po znaménkách, zeptala se mě na alergie, na užívané léky apod. a potom byl ještě prostor pro moje dotazy, které mi velmi ochotně vysvětlila.
Mateřská znaménka se mimochodem doporučují nejlépe odstraňovat na podzim/zimu, kdy tolik nesvítí sluníčko a ranky se i lépe hojí. Ale já jsem se dohodla s paní doktorkou Kostrhunovou z GIA clinic, že znaménka odstraníme co nejdříve, protože třeba to pod prsem mi už hodně vadilo o podprsenku a několikrát jsem ho měla i stržené. Dopředu jsem věděla, že to znamená omezení pro mě - chránit nějakou dobu místa po znaménkách náplastí, aby na ně neproniklo UV záření a nevznikly tak nežádoucí pigmentace a mazat krémem s ochranným faktorem. Ale to je to nejmenší.

Znaménka před ostraněním: tvář, krk a klíční kost

Znaménko před odstraněním: pod prsem
Paní doktorka mě objednala za týden na zákrok do GIA clinic. V den zákroku jsme odstraňovaly s paní doktorkou čtyři mateřská znaménka. První mi paní doktorka všechna znaménka opíchala injekcemi pro umrtvení. Bylo to trošičku nepříjemné, ale nebolelo to a nebylo to nic, co by se nedalo vydržet. Moc se mi líbil přístup paní doktorky, byla veselá, povídaly jsme si a tak jsem byla aspoň méně nervózní. Sestřička mi dala do ruky dokonce antistresový balónek :-D. Pak mi paní doktorka nasadila brýle na oči kvůli laseru, znaménka se vyfotila a šlo se na věc. Vzhledem k tomu, že moje znaménka byla vystouplá, tak je nejprve paní doktorka pomocí laseru uřezala a poté je laserem zbrousila. Celý zákrok vůbec, ale vůbec nebolel. Necítila jsem vůbec nic, jenom nepříjemný zápach ze spáleniny😀. Takže pokud se někdo bojíte, stejně jako já, není opravdu čeho. Odstranění čtyř znamének trvalo necelou hodinku, cca 50 minutek. Po zákroku se znaménka přelepila náplastí, které jsem si do kontroly měnila. Na místě znaménka se po zákroku udělaly tmavé stroupky. Za týden od zákroku jsem byla na kontrole - vše se hojilo krásně, paní doktorka byla opravdu příjemně překvapená, jak se mi ranky hezky zacelily. Den po kontrole mi jeden strup už upadl a pod ním je už krásná zacelená nová kůže. Než se jizvička zahojí, jakože do úplného neměnného stavu, trvá to prý rok.

Za cca 14 dní od odstranění znamének laserem jsem byla na kontrole v GIA clinic, kde mi paní doktorka sdělila, že se vše krásně hojí, ale že mě bude chtít vidět ještě za cca 14 dní do úplného zhojeno. Řekla mi také, že nemusím znaménka nosit zalepené, ale že si je mám mazat krémy s UV a několik mi jich dala včetně mastičky podporující hojení ran. Prostě profesionální, milý a opravdu starající se přístup - tak by to mělo vypadat všude😊.
V době této kontroly jsem měla na těle po odstranění znamének stroupky. Jak moje pokožka v tuto chvíli vypadala, můžete vidět níže.

Znaménka po cca 14 dnech, všude stroupky
(znaménko pod prsem nemám vyfocené,
měla jsem zalepené kvůli tlaku kostice podprsenky na znaménko)


Po zhojení proběhla ještě jedna kontrola, protože mě paní doktorka chtěla vidět do úplného zhojení. Stroupky jsem již v tuto dobu neměla. Kůžička byla sice ještě světlejší, ale je to to samé jako když se například odřete a pod strupem máte novou kůži, takže nějaký čas trvalo než se to zestejnilo spolu s ostatní barvou pokožky. Stav po druhé kontrole můžete vidět na fotkách níže.

Na tváři je nyní nepatrný flíček

Na místě pod klíční kosti je již malá jizvička

Na místě na krku je také malý flíček
S postupem času, tedy téměř  4 měsíce po zákroku musím říct, že po znaménkách není ani památky, zůstaly mi pouze drobné jizvičky, které nejsou téměř vidět a na fotce už vůbec ne😊.
Já jsem byla s laserovým zákrokem u GIA clinic moc spokojená a chtěla bych letos jít odstranit ještě další tři znaménka😊.



GIA clinic dělá spoustu zákroků, na jejich stránkách najdete přehledné rozdělení podle částí těla, jedná se o následující:

  • Hlava, obličej ( např. facelifting, epilace, operace víček, zvětšení rtů, ošetření akné, pernamentní make-up, výplň vlastním tukem aj.)
  • Prsa ( např. zvětšení, modelace, rekukce, výplň vlastním tukem aj.)
  • Břicho a boky ( např. abdominoplastika, liposukce, epilace, redukce strií, léčba hyperhidrózy aj.)
  • Ruce, nohy, hýždě ( např. liposukce, epilace, redukce strií apod.)
  • Intimní partie ( např. epilace, výplň vlastním tukem, mužská obřízka aj.)
  • Cévní chirurgie ( např. ošetření křečových a metličkových žil)
  • Laserové zákroky ( např. tvarování těla, odstranění chrápání, léčba aktivního akné a jizev po akné, léčba strií, jizev a vrásek apod.)
  • Liposukce

Prostředí kliniky působí velmi čistým a příjemným dojmem. Člověk si skoro ani nepřipadá, že je ve zdravotnickém zařízení a já osobně jsem se tam cítila moc příjemně. A to samozřejmě nejen kvůli prostředí jako takovému, ale také kvůli skvělému personálu, který je moc fajn a vše ochotně vysvětlí a poradí.










Líbí se mi, že na stránkách najdete i ceník zákroků, protože některé firmy to záměrně neuvádějí, což mi nepřijde zrovna fér😊.

Kliniku GIA clinic bych určitě doporučila všemi deseti, protože je to opravdu velmi kvalitní klinika s úžasným a vstřícným personálem a velmi příjemným prostředím😊.











1 komentář

  1. To samotné prostředí je moc pěkné 😍.
    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři