Představení novinky: Sladké šílenství Lasting color GelShine DM edition

Krásný den💗 ,

dneska bych se s Vámi chtěla podělit o balíček, který mi před pár dny přišel od DM drogerie a jedná se o laky Miss Sporty Lasting color GelShine.


Balíček byl zabalen opravdu v krásné krabičce, ve které se ukrývalo 5 nádherných laků na nehty a naprosto boží láhev na pití😊. Láhev na pití už používám, protože je naprosto stylová, roztomilá a totálně ,,sladká" a dokonce se mě už několik lidí ptalo, odkud ji mám. No řekněte sami, není sladká??💓




Speciální DM edice laků miss sporty je k dispozici v 5 trendy barvičkách💓. Tyto trendy laky jsou dlouhotrvající a slibují výdrž a lesk až po dobu 10 dní. Samozřejmě vše záleží na typu Vašich nehtů a také na tom, co vše s těmito laky děláte - já třeba umývám nádobí jenom ručně, takže kvůli velkému máčení mi nevydrží sice tak dlouho, ale přesto je za mě ta výdrž moc fajn😊. Navíc oceňuji že mají maxi štětec, se kterým nebude nanášení žádný problém😊. 





Barvičky se mi líbí všechny a myslím, že si z nich vybere každý - od jemného odstínu světle béžovo-meruňkové až po sytě červenou😊. Navíc za nízkou cenu 30 Kč si můžete koupit klidně všechny barvičky a střídat je dle nálady. 





¨
Krásné barvičky, co říkáte?💓 Na podzim určitě využiji ten malinový a červený💗. Světlé si nechci hned otvírat a nechám si je nejspíš na jaro nebo na nějakou slavnostnější příležitost💗.

Já mám celkově s laky miss sporty fajn zkušenost - v poměru cena a kvalita jsou pro mě moc fajn volba. Navíc mají vždy i velký výběr odstínů a vzhledem k jejich nízké ceně většinou neodcházím jen s jedním💗. 

Jak se Vám tyto barvičky líbí? Já musím říct, že se mi v DM všemi trefili do vkusu a těším se až je všechny vyzkouším💓. 








2 komentáře

  1. Všechny barvičky jsou moc pěkné, ale škoda že se nedá koupit i ta láhev 😍.
    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři