TIP nejen do školky: Razítka a samolepky pro děti od STIKYTIKY

Krásný večer💓,

dneska bych Vám chtěla dát tip na skvělou stránku, na kterou jsem před nedávnem narazila. Stránka se jmenuje STIKYTIKY a vyrábí razítka a samolepky pro děti😊. Tenhle tip ocení převážně rodiče těch dětí, které se chystají do školky, kde musí mít každý své věci řádně podepsané. Nejen, že Vám to usnadní práci s podepisováním, ale hlavně nálepky i razítka jsou stylové, líbivé a nejen děti, ale i rodiče si je hned zamilují💓.

Na stránkách STIKYTIKY najdete nejen razítka a samolepky, ale také přívěšky nebo výhodná balení. Já jsem pro Románka vybrala z této stránky dvě výhodnější sady s názvem R U READY?  - jednu sadu s pandou, kterou naprosto miluje díky pohádce Krtek a Panda a tu druhou s policejním autem - protože policie a houkačky, to je jeho💗.

Musím říct, že mě velmi mile překvapilo, že všechny výrobky byly dodány v krásném balení a moc hezkých barevných fóliích😊.





Tohle je ten nejlepší nápad, jaký mohl člověka napadnout 😊. Razítka se hodí totiž na téměř na všechen textil, s výjimkou syntetických látek, vinylu a jiných látek s nerovným povrchem, jako jsou třeba ručíky. Jsou  voděodolná, takže budou vidět opravdu i po několikátém praní, což je super. Vybrat si můžete nejen barvu razítka, ale i druh písma nebo design😊.







Oceňuji, že k razítkům Vám jsou dodány i štítky, které můžete přišít na oblečení a razítko natisknout na ně - pro ty, kteří si nechtějí razítka natisknout přímo na oblečení. Razítkovat navíc můžete až 800 krát, což mě mile překvapilo😊. Razítko by se mělo po natisknutí nechat 24 hodin dobře zaschnout a poté už můžete oblečení využívat beze strachu😊.

Razítka mám pro Románka dvě - s pandou a policejním autem. Teď budeme první využívat razítka s pandou a s autem zase později💓.

Samolepky


Samolepky si můžete vybrat nejen podle motivu, ale také dle velikosti😊. V balíčku dostanete vždy 3 archy nálepek😊. Oceňuji to, že jsou voděodolné a dají se v pohodě umývat i prostředky určené k umývání aniž by to nálepky porušilo😊.



Já mám nálepky opět ve dvou designech - pandou a policejním autem. Nálepky s pandou má Románek s holografickým designem, který se mění podle světla a nálepky tak září různými barvičkami💓. Samolepky s autem máme v různých barevných provedeních😊. Jedny nálepky máme větší velikosti a druhé menší - ty menší se krásně vejdou např. na kartáček na zuby a jiné drobné věci😊.





Tyto krásné přívěsky se dají využít na batohy do školky, školy v přírodě, tábory, plavecké kurzy apod. Můžete si vybrat z několika tvarů a motivů😊. Já jsem měla v sadě pro Románka kulaté a opět s motivem pandy nebo policejního auta😊. U přívěsku si lze vybrat také, zda ho chceme na uchycení jako špendlík nebo na kroužek, dále velikost přívěsku a druh písma😊.



Já jsem velmi ráda, že jsem na stránku STIKYTIKY narazila, protože mají velmi užitečný a hlavně designově krásný sortiment. Určitě Vám mohu jejich produkty velmi doporučit!



1 komentář

  1. Tak tohle je naprosto skvělý nápad. Děkuji za tip. Na stránku se moc ráda podívám, myslím že něco taky pořídíme do školky.
    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři