Zubní hygiena se Ziajou

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit tři oblíbence ze zubní hygieny od značky Ziaja, se kterými jsem moc spokojená😊.




Zubní pasta na citlivé zuby



Tato pasta mi velmi pomohla, když jsem měla citlivé zuby, protože si s mojí citlivostí poradila a citlivost opravdu postupně vymizela😊. . Používala jsem ji však s ústní vodou ze stejné řady.
Tato pasta se dá bez problému používat každý den a je vhodná pro děti již od 6 let. Navíc posiluje zubní sklovinu a ochraňuje dásně či obnažené zubní krčky. Mně navíc velmi chutnala i její jemná mátová příchuť, která byla opravdu svěží. Za tu cenu bych pastu doporučila všemi deseti😊..



Ústní voda Sensitive


Ústní vodu Sensitive jsem používala spolu se zubní pastou, o které jsem psala výše😊.. Díky těmto dvěma produktům mi totiž vymizela úplně citlivost mých zubů. Tato voda chrání sklovinu a dásně před bakteriemi a také před kyselými či studenými nápoji. Opět má jemnou mátovou příchuť, která skvěle chutná a je po ní velmi svěží dech. Za mě je tato dvojka - pasty a ústní vody naprosto dokonalá v boji s citlivými zuby😊..



Dětská zubní pasta žvýkačka


Žvýkačkovou zubní pastu jsem vybrala Románkovi a ten ji naprosto miluje😊.. Voní a chutná božsky po žvýkačce, takže čištění zubů s ní je jedna radost. Je vhodná od 2 let a já nejvíc oceňuji to, že neobsahuje fluor či konzervační látky a navíc zuby čistí velmi šetrně. Za mě velmi dobrá pasta pro děti, kterou děti budou zbožňovat stejně jako Románek😊..


Všechny tyto produkty na zubní hygienu od Ziajy Vám můžu jen a jen doporučit. V poměru cena a kvalita se jedná o velmi dobré produkty.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři