Recenze na Dermacol produkty : Laky na nehty, make-up Caviar, iconic lips a parfém v klíčence

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla ukázat produkty od Dermacol, které mi přišly v krásném balíčku💓.




Dlouhotrvající laky na nehty 5day stay a Ultra gloss top coat

S těmito dlouhotrvajícími laky mám již dřívější zkušenost, protože si je kupuji často. Laky slibují výdrž až 5 dní bez loupání. Musím říct, že výdrž je opravdu delší než u běžných laků, hodně ale také záleží i na zvoleném odstínu. Já bych ale řekla, že v průměru vydrží nehty hezký 3-4 dny, což mně naprosto stačí a vyhovuje. Tyto laky mají skvělou krycí schopnost a dokáží krýt již v jedné vrstvě a vytváří krásný závěrečný efekt i bez použití nadlaku💓. Já ale většinou používám dvě vrstvy pro ještě hezčí efekt. Navíc tento hezký lesk je na nehtech po celou dobu, co mám lak na sobě a neztrácí se. Nejvíce ale jako maminka oceňuji rychlé schnutí, které je pro mě také velmi důležité.







Přestože laky vypadají sami o sobě krásné i bez top coatu, tak já nedám ani ránu bez Ultra gloss top coatu. Tento top coat umí totiž vytvořit opravdu pevný a zároveň ochranný film na nehtech, zabraňuje odírání laku a tím je pěkný vzhled laku opravdu prodloužen. Já jsem s tímto top coatem opravdu moc spokojená a můžu Vám ho doporučit všemi deseti💓.

Caviar long stay make-up

Tento make-up jsem tu již jednou vychvalovala. Je to již moje několikáté balení a jsem s ním spokojená. Oceňuji korektor i zrcátko, které se pod víčkem ukrývá. Korektor je opravdu skvěle krycí na nedokonalosti a rozjasňující pro oční okolí, nezalézá do vrásek a na pleti působí přirozeně💓.




Samotný make-up obsahuje výtažky z kaviáru. S make-upem se dobře pracuje, je řidší konzistence, ale to mi vůbec nevadí. Jeho krycí schopnost je střední až vyšší - používám ho především na podzim a v zimě💓. Dobře se nanáší a vydrží celý den s jedním přepudrováním. Navíc dovede pleť hydratovat a vyživovat. A málem bych zapomněla - nezalézá do vrásek. Závěrečným efektem je sametová, přirozená a celkově pěkná pleť💓.


Někomu nemusí vyhovovat aplikace pomocí špachtličky, ale já jsem u make-upů zvyklá i bez aplikátoru, takže mně to vůbec nevadí. Tento make-up můžu určitě doporučit!💓 

Iconic lips

Tuto oboustrannou tužku na rty jsem si opravdu zamilovala. Na jedné straně máte konturovací tužku, pro perfektní vykreslení rtů a naopak na druhé straně sytou barvu, která rty dovede k dokonalosti. Navíc obsahuje bambucké máslo, vitamín E nebo přírodní vosky. Vybrat si můžete ze 6 krásných odstínů💓.





Klíčenka s parfémem

Wow wow wow! Tenhle produkt se vážně povedl. Krásná klíčenka, která v sobě ukrývá parfém, takže se můžete kdykoliv během dne převonět. Tento tuhý parfém se nanáší na pulzní body a je to úplně můj styl vůně, které mám ráda - sladký a svůdný. Cítím v něm broskve, ale také rybíz nebo pivoňky. Určitě tuto voňavou vychytávku doporučuji všemi dvaceti! 💓





Všechny tyto produkty Vám můžu doporučit, já se už těším na to až vyzkouším další produkty od značky Dermacol, kterou mám tolik ráda. 

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři