Kuličková dráha pro děti HUBELINO Pi

Krásný den😊,

v poslední době si Románek zamiloval svoji novější hračku, tak bych se s Vámi o ni chtěla podělit a můžete mít tak inspiraci třeba na Vánoce, které se pomalu, ale jistě blíží😊. 

Jedná se o Kuličkovou dráhu HUBELINO Pi, která se vyrábí v mnoha provedeních a především velikostech😊. Mě zaujala tato černo-žlutá kombinace ve střední velikosti M. A abych byla upřímná tento krásný, atraktivní a veselý design bylo to první, co mě u této Kuličkové dráhy zaujalo😊.





Kuličková dráha se skládá celkem z 99 kousků, které musíte před samým hraním první poskládat. A ač se to zdá táák jednoduché, tak trošku času a trpělivosti to zabere😊. Vzhledem k tomu, že Románek je malý, tak vždy skládáme spolu - Románek mi podává jednotlivé dílky a společnými silami tak vzniká pod našimi rukami krásná kuličková dráha. Nebo mu ukážu, kam má kostičku umístit a skládá sám podle mých instrukcí. Zajímavé je to, že i když je Románek živější, tak u stavebnic vydrží dlouho a moc ho baví😊. Než s Románkem poskládáme společnými silami tuto kuličkovou dráhu, je to otázka cca okolo hodinky, což je úplně ideální na zabavení a zklidnění dítěte😊.



Líbí se mi, že Kuličková dráha HUBELINO Pi podporuje kreativitu dítěte, zlepšuje a trénuje jemnou motoriku a podporuje zdravý vývoj dítěte😊. A přesto, že je tato kuličková dráha určená pro děti od 8 let, tak si s ní Románek, který bude mít v únoru tři roky, vyhraje úplně parádně a moc ho baví. Takže určitě můžu doporučit pro mladší děti, které si s touto kuličkovou dráhou hezky vyhrají😊. Navíc je to pro nás s Románkem skvělá příležitost, jak trávit čas spolu a hrát si. Takovými společnými hrami se utužují vztahy dětí s rodiči a také se Románek učí spolupracovat😊.
Když máme Kuličkovou dráhu postavenou, tak začíná ta zábavnější část, kterou je posílání kuliček. Součástí balení jsou čtyři kuličky a protože je Románek dobrodruh, tak přece nebude posílat jen jednu kuličku, ale posílá většinou hned všechny čtyři za sebou 😊. Ale zábava je to skvělá!😊



Navíc dílky jsou kompatibilní s LEGO kostičkami, takže je to super. Já ale dbám na to, aby mi Románek kostičky a jednotlivé stavebnice nemíchal, navíc tady u kuličkové dráhy ztratíte jeden kousíček a už Vám bude při stavbě kuličkové dráhy chybět. Takže jakmile si pohrajeme, tak si jednotlivé dílky musí Románek uklidit zpět do krabičky😊.



Stavebnice Hubelino jsou vyráběny z kvalitního a ekologicky šetrného materiálu. A jak jsem psala výše, tak Hubelino má stavebnice v několika variantách. Já mám pro Románka spadeno ještě na tento set s kanónem😊. Určitě Vám můžu Kuličkovou dráhu Hubelino moc doporučit, protože si s ní vyhrají všichni členové rodiny a užijí spoustu zábavy!😊


1 komentář

  1. Ještě jsem nic podobného neviděla, je to skvělý tip na dárek 😊.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři