Leifheit: Tyčový vysavač Regulus PowerVac 2v1

Krásný den všem,

jako maminka malého Románka doma neustále uklízím. Tam vysypané drobky od oběda, tam zase drobky od sušenky a do toho moje vlasy, které jsou opravdu všude. Hledala jsem tedy vysavač, který bude ke každodennímu použití, bude s ním snadná a rychlá manipulace, nebude moc hlučný a bude mi vždy rychle po ruce😊. A právě z tohoto důvodu jsem se rozhodla pro tyčový vysavač s akumulátorem Leifheit Regulus PowerVac 2v1, který má všechny vlastnosti, které jsem od vysavače očekávala😊.





Nejvíce na tomto vysavači oceňuji to, že nemá nikde žádnou šňůru, prostě když ho potřebuji, vezmu a ihned vysávám😊. Vysavač vydrží vysávat cca 35-40 minutek, poté je potřeba dobít baterii, což trvá okolo 3 hodin. Druhou věc, kterou musím vyzdvihnout je ta, že vysavač není na sáčky, takže do něj nehrozí žádná další investice. Jednoduše ho pak otevřete a vše vysypete do odpadkového koše😊.

Vysavač má dva režimy - ECO (běžný sací výkon, vysáváte ekonomicky a ekologicky) a TURBO (extra sací síla). Dále bych chtěla vyzdvihnout to, že vysavač má 6 osvětlených diod, takže krásně vidíte usazené nečistoty například pod postelí nebo nábytkem😊. Nemusíte se ani bát, že by vysavač podřel podlahu, protože má měkká kolečka a měkkou ochranu rohů. Micro-filter je umyvatelný, takže stačí opláchnout vodou a veškeré nečistoty jsou pryč.



Oceňuji, že jde z vysavače vyndat také malý ruční vysavač - ten má sice mnohem nižší sací výkon, ale využívám ho na malá znečištěná místa - například když Románek nadrobí na jednom místě. Většinou si to i sám po sobě tímto ručním vysavačem uklidí, což je sranda 😊. Navíc vysavač není ani nějak hlučný, takže se občas stává, že vysávám i večer, jakmile Románek usne.




Tento vysavač mi přijde moc fajn pokud vysáváte každý den a potřebujete mít neustále rychle při sobě sacího pomocníka. Můžu Vám ho doporučit všemi deseti, jsem s ním maximálně spokojená😊

1 komentář

  1. My jsme si místo vysavače pořídili leštič podlah Karcher s funkcí vysávání. Má to tu výhodu, že to kromě vysávání i leští. Jelikož máme v domě všude dřevěné podlahy, tak se to hodí. Navíc je docela lehký, takže s ním je práce fakt brnkačka. :) Docela jsem si ho oblíbila a dneska bych si nevybrala jinak.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři