Nová kolekce Artdeco na stránkách Profiskin

Krásný den,

dnes bych Vám chtěla představit novinky ze značky Artdeco ze stránky Profiskin.cz. Na tyto novinky jsem se moc těšila😊.








Dlouhotrvající make-up Perfect Teint Foundation

Tento make-up jsem si vybrala v odstínu č. 35 Natural a přestože jsem měla strach z odstínu, tak musím říct, že mi sedl naprosto perfektně😊.



Make-up je tekutější konzistence a umí zakrýt drobné nedostatky pleti. Skvěle se s ním pracuje, dobře se nanáší a roztírá😊. Neobsahuje parabeny a navíc obsahuje extrakt z kořenů zázvorů a bisabolol, které dovedou pleť zklidnit. Obsažená kyselina hyaluronová zase dodá pleti dostatečnou hydrataci. Extrakt z květů broskve chrání pleť před škodlivými vnějšími vlivy. Oceňuji velkou nabídku odstínů, která má 12 barev, takže si vybere každá žena ten svůj pravý😊. Make-up vypadá na pleti velice přirozeně, umí ji rozzářit, takže působí zdravým dojmem. Mně vydrží na pleti celý den. Na nějak více problematickou pleť bych ho ale nedoporučila. Pokud se Vám udělá sem tam nějaký pupínek a nemáte problematickou pleť, pak je tento make-up naprosto ideální😊.



Když jsem spatřila tuto řasenku věděla jsem, že ji musím vyzkoušet. Zaujalo mě to, že má dvě možnosti kartáčku😊. Nejprve se nanese řasenka pro oddělení a prodloužení řas. Pak se otočí držátko řasenky proti směru hodinových ručiček, kdy se štěteček vrátí do spirálovitého tvaru - pro objem a natočení řas😊.


S řasenkou se moc dobře pracuje a opravdu udělá hezké řasy. Navíc řasy neslepuje a vydrží bez problému až do večera😊. Určitě bych tuto řasenku doporučila😊.





Značka Artdeco má také nové laky na nehty. Vybrat si můžete ze široké škály odstínů😊. Laky zaručují lesk a vysoké krytí. Navíc tyto laky obsahují vitamíny A, C a E a v neposlední řadě zlepšují strukturu nehtů a obsahují ještě další výživné složky😊. Laky mají krásnou pigmentaci a obsahují drobné třpytivé částečky😊.


Já jsem si vybrala zelenkavý odstín č. 839 a fialkový č. 910. Oba odstíny budu teprve zkoušet, momentálně užívám dvouměsíční kúru na nehty, na kterou si nehty nesmím lakovat. Ale jakmile doužívám, podělím se s Vámi o podrobnější recenzi😊.




Co na tyto novinky říkáte? Která Vás nejvíce zaujala?💓

2 komentáře

  1. Ten make-up vypadá teda perfektně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Make up vypadá skvěle a zajímavá řasenka. No a ty laky na nehty vypadají pěkně. Já zelenou úplně nemusím, ale na Vánoce bude vypadat dobře.
    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři