Pandí župánek a povlečení hor z e-shopu Pro mrňousky aneb první tipy na vánoční dárky

Krásný den všem💓,

Vánoce se blíží obrovskou rychlostí a proto bych Vám chtěla dát tip na dva krásné vánoční dárečky, které mám nachystané pro Románka a ze kterých mám velkou radost😊. A jsem si jistá, že stejně velkou radost bude mít i Románek. Oba dárečky mám z e-shopu Pro mrňousky, kde najdete široký sortiment pro děti od oblečení, koupání a hygienu přes hračky až po spinkání a pokojíček😊.

Luxusní dětský župánek BAMBOO Soft

Románek je veliký milovník župánku a osušky s kapucí. Jenže župánek, který doma má už je mu dost těsný a tak bylo na čase vybrat župánek nový💓. Vzhledem k tomu, že Románek miluje pandu, tak tento župánek s pandou zn. La Millou byl jasná volba na první pohled💗. Navíc v kombinaci s jemnou mint barvou vypadá naprosto dokonale😊.






Vnější strana župánku je z hebkého mikrovláknového plyše. Vnitřní materiál je ze 100% bambusové viskózy, která se vyznačuje antibakteriálními, antialergenními, vysoce savými, měkkými a hebkými vlastnostmi.



Župánek je navíc k dispozici v mnoha velikostech, barvách a s různými motivy. Já pro Románka zvolila velikost M, která je určena pro děti od 2-5 let. Líbí se mi střapcové zdobení na kapuci župánku a celkově pandí design, který Románek bude určitě milovat💗. Navíc pásek je vzadu na župánku přišitý, takže nehrozí jeho ztracení nebo vypadnutí z poutek😊.





Župánek je pro nás po koupání velmi oblíbený a jsem si jistá, že spolu s krásným pandím designem, heboučkým a příjemným materiálem udělá Románkovi k Vánocům obrovskou radost.



Povlečení do postýlky s motivem hor zn. Samiboo

Druhým dárečkem, který mám pro Románka připravený k Vánocům je povlečení s motivem hor😊. Hrozně se mi tohle povlečení zalíbilo, protože mám ráda skandinávský styl a jsem si jistá, že i Románek z něj bude nadšený😊. Navíc povlečení je opravdu krásně zabalené, v dárkové krabičce, takže je to pastva pro oči ještě před otevřením💓.




Materiál povlečení je opravdu moc příjemný na dotek - jedná se o bavlněný satén. Povlečení je dvoudílné - povlečení na peřinku o rozměru 100x135cm a povlečení na polštář o rozměru 60x40cm😊.
Kromě nádherného designu a příjemného, hebkého a měkkého materiálu bych chtěla vyzdvihnout i zapínání na zip, které je určitě praktičtější😊. Navíc povlečení je vyrobeno z kvalitního a certifikovaného materiálu, který je pro dítě bezpečný💓.




Pokud máte rádi také krásné a na dotek příjemné  povlečení, tak na stránkách Pro mrňousky si určitě vyberete ze spousty designů💗. Navíc některé soupravy do postýlky s krásným designem si můžete vybrat již s výplní, což má také spousty výhod - například to, že vyperete jeden celek a máte vystaráno a také to, že během praní či používání se výplň v peřince/polštářku nepřemisťuje😊. 

Já jsem si na stránkách Pro mrňousky vybírala zboží poprvé a musím říct, že jsem velmi spokojená nejen s kvalitou obou výše zmíněných produktů, ale také s krásným designem, který se hned tak neomrzí. Navíc tam najdete opravdu obrovský výběr zboží pro děti a maminky😊. Oboje zboží bylo skladem a bylo expedováno hned následující den, takže oceňuji rychlost doručení😊. Určitě mohu tento e-shop doporučit😊.




3 komentáře

  1. Jůůů, ten župánek je úplně dokonalý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Župánek je nádherný a určitě Románkovi udělá obrovskou radost. A povlečení vypadá taky moc dobře.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři