Pivní kosmetika Manufaktura

Krásný den všem💓,

před nějakou dobou se mi dostala do rukou pivní kosmetika od mojí oblíbené Manufaktury. Na tuto kolekci jsem se moc těšila, protože pivo má pro pleť a vlasy velmi blahodárné účinky😊. Jejich pivní kosmetika obsahuje skutečné pivo - Ferdinand, ležák světlý max 11%, který má tradici již od roku 1897. Tohle poctivé pivo má mnoho skvělých účinků - zklidňuje, napomáhá regeneraci, omlazuje pokožku, snižuje lámavost vlasů a vrací jim přirozený lesk😊.






Tohle aktivační sérum podporuje růst vlasů, omezuje jejich vypadávání a vlasy zesiluje. Nejlepších výsledků dosáhnete při pravidelné aplikaci tohoto séra. Sérum obsahuje Redensyl komplex s výtažkem z modřínu a zeleného čaje reaktivuje kmenové buňky vlasových váčků, podporuje jejich růst a omezuje jejich ztrátu😊. Samotné pivo a výtažek z piva umí pokožku zklidnit a zregenerovat. Keratin je zase dobrý pro hydratační účinky a zvýšení objemu vlasů. Optimální délka kúry je alespoň 3 měsíce. Sérum se používá tak, že se vmasírovává každý den do pokožky hlavy a pokud si umýváte vlasy, tak vždy až po umytí😊.

Vzhledem k tomu, že já mám vlasů na tři hlavy a žádným z těchto problémů netrpím ba naopak, tak jsem tohle sérum věnovala mojí babičce, které vlasy dost vypadávají a někde i méně rostou. Babička za dobu, kdy séru používá zaznamenala opravdu to, že jí vlasy méně vypadávají😊.

Originální pivní vlasový šampon

Tento šampon se těší oblíbenosti a na prvních příčkách je od roku 2007😊. Obsahuje opravdu vysoké množství piva. Receptura tohoto šamponu je obohacena o chmelový extrakt, výtažek z ječmene, panthenol, mandlový olej a kondicionační přísady bez silikonů. Hodí se pro všechny typy vlasů a každodenní používání😊. Má hořko-sladkou kořeněnou vůni, kterou ocení i pánové.


Za sebe mohu říct, že vlasy jsou po použití tohoto šamponu krásně lesklé a když jsem měla jednou podrážděnou pokožku hlavy, tak mi ji tento šampon dokázal opravdu zklidnit😊. Vlasy se po jeho použití dobře rozčesávají - používám kondicionér málo, tak to dovedu posoudit. Šampon by měl i urychlovat růst vlasů a zpevnit je, což nedovedu posoudit, protože mám vlasy bezproblémové, husté a rychle rostoucí😊.


Šampon snů - extra jemný

Vůně tohoto jemného šamponu je bylinná a oproti originálnímu pivnímu šamponu jemnější. Šampon snů neobsahuje SLES ani silikony, proto se hodí pro všechny typy vlasů a také citlivou pokožku😊. Šampon obsahuje kromě piva také zklidňující extrakt z chmele a ječmene, vyživující mandlový olej či přírodní kofein, který zabraňuje vypadávání vlasů a stimuluje jejich růst😊.
Já nejvíc u tohoto šamponu oceňuji velmi příjemnou bylinnou vůni a také to, že dovede dodat vlasům lesk a potřebnou hydrataci😊.


Kdybych ho měla porovnat s Originálním šamponem, tak mi více vyhovuje tento Šampon snů - přijde mi totiž takový jemnější a že se víc hodí pro ženu. Naopak Originální pivní šampon bych doporučila spíše pro muže😊.

Hydratační a regenerační pivní vlasový balzám

Tento vlasový balzám je určen pro hydrataci, vyživení, lesk a vitalitu vlasů. Balzám má opět typickou hořko-sladkou vůni😊. Obsahuje pivo, extrakt z chmele a ječmene, kreatin, panthenol či mandlový a jojobový olej.


Skvělé na tomto balzámu je to, že je bez obsahu silikonů. Balzám se nechává na vlasech působit 1-3 minutky, poté se opláchne. Vlasy jsou po jeho použití lesklé a mají zdravě vypadající vzhled😊. 

Pivní vlasová maska

Pivní vlasovou masku jsem si moc zamilovala a vyhovuje mi i více než balzám na vlasy😊. Především její jemnější bylinná vůně, která mi padla do noty. Obsahuje opět pivo, výtažek z chmele a ječmene, jojobový či mandlový olej, kreatin či kofein. Tato maska by měla dodat vlasům lesk, zvýšit jejich pevnost, objem, regenerovat, zmírnit vypadávání vlasů a usnadnit rozčesávání😊. Já osobně po jejím použití mám hebké a lesklé vlasy, které se dobře rozčesávají. Tuto masku používám dle potřeby, cca 1x týdně a moc mi vyhovuje. Určitě neskončím jen u jednoho balení😊.





Tato pivní kosmetika od Manufaktury je skvělá, líbí se mi, že je neutrální a mohou ji využívat jak ženy, tak muži a každý si tam najde ten svůj oblíbený produkt. Mezi mé favority z celé pivní kolekce, kterou jsem měla možnost vyzkoušet patří určitě  Šampon snů a Pivní vlasová maska😊.







3 komentáře

  1. Mně pivní vůně nevadí :) je to určitě fajn dárek.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Pivní vůně mi nevadí, ale to sérum na mě bylo až moc aromatické, poslala jsem ho dál, kamarádka je s ním spokojená. Jinak mám manufakturu moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Před rokem jsem měla aktivační sérum a byla jsem spokojená. Balení mi vystačilo na půl roku a viděla jsem opravdu rozdíl jak v lámavosti tak i právě růstem nových vlasů, které mi po porodu vypadaly.
    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři