Svetřík ManyMonths z e-shopu Mamaja.cz

Pěkný den všem,

dneska bych Vám chtěla doporučit e-shop Mamaja.cz, který je určen pro maminky a děti💓. Posláním tohoto obchodu je prodávat nejen zdravé, ale také ekologické potřeby pro děti a propagovat zdravý a moderní způsob péče o děti😊. Musím říct, že jsem byla velmi mile překvapená, jaký obrovský výběr zboží Mamaja.cz na svých stránkách má, protože si tam vybere to své opravdu každý😊.

Já jsem Románkovi po dlouhém rozmýšlení z tohoto e-shopu vybrala svetřík (kabátek) zn. ManyMonths , který mě zaujal již od prvního momentu a byla to láska na první pohled😊. S výstřihem do V,  dřevěnými knoflíky a možnosti ohrnutých rukávů vypadá tento svetřík velmi stylově😊. Na nynější podzimní dny jako druhá vrstva úplně ideální😊.



Lze ho zakoupit asi ve 20 barvičkách a 3 velikostech. Zaujala mě myšlenka, že se jedná o svetřík, který roste s dítětem - já mám pro Románka velikost 3-4,5/5 let. Další velikosti pak jsou 0-6/9 měsíců a 6 měs.- 2,5 let.

Svetřík je vyroben z velmi příjemné 100% merinovlny - žebrované. Je velmi příjemný na dotek a hořčicová barvička, kterou jsem Románkovi vybrala je nezbytnou barvou pro podzimní dny😊. Opravdu jsem s tímto svetříkem moc spokojená a to nejen po vzhledové stránce, ale také po materiálové, protože je opravdu kvalitní a Románkovi určitě hodně dlouho vydrží😊.



Svetřík by se měl prát max. na 30 stupňů a v přípravku určeném na vlnu. Měl by se nechat volně usušit bez použití sušičky nebo radiátoru. Pro mě je ovšem zajímavostí to, že vlna má samočistící schopnost a tudíž se nemusí tak často prát, to jsem třeba vůbec nevěděla.


Od značky ManyMonths můžete Vaše dítko obléknout od hlavy až k patě v mnoha barvách, což mi přijde skvělý, když se dítko sladí jednou značkou a stejným stylem😊. 

Určitě bych Vám chtěla doporučit nejen značku Manymonths merino, ale také hlavně
e-shop Mamaja.cz, kde si každý vybere to své a bude určitě spokojený stejně jako já s Románkem😊.


1 komentář

  1. Velmi originální svetříky pro děti jsou k nalezení i tady na eshop second handu. Nestojí to moc a jsou tak opravdu originální kousky. Někdy se dá sehnat i moc hezké retro. Ale je fakt, že ne každý je ochoten oblékat se ze sekáče...to je asi na každém. Já tam nakupuji často a ráda :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři