Dřevěné kostky Plan Toys a Kniha Kouzelná zvířátka na dobrou noc

Pěkný večer,

dnes bych Vám chtěla dát tip na další dva vánoční dárečky, které najde Románek pod stromečkem  a jsou z e-shopu Montessori hračky, kde mají opravdu obrovský výběr nejen hraček, ale i knih či montessori pomůcek😊.






Dřevěné kostky Plan Toys

Tyto dřevěné kostičky jsou velmi stylové - jemné a decentní barvičky ozdobí každý dětský pokojíček😊. Tato možná pro někoho jednoduchá hračka pro děti má pro ně velmi pozitivní vliv - podporuje motoriku, rozvoj počítání, rozpoznání barviček, uspořádání či poměrové přirovnání kostek vzhledem k ploše😊



Kostičky jsou vhodné již pro děti od 18 měsíců. Románek miluje stavět z kostiček komín a různě si je přeskládávat, takže jsem si jistá, že z těchto dřevěných kostiček bude naprosto nadšený!😊
Navíc značka Plan Toys využívá při výrobě hraček barvy na vodní bázi, které jsou bezpečné bez olova a jiných kovů😊




Kniha Kouzelná zvířátka na dobrou noc

Tato kniha mě zaujala od prvního momentu, kdy jsem hned věděla, že ji musím Románkovi pořídit. Krásně ilustrovaná kniha má 20 příběhů a každý z nich přichází s nějakým kouzelným poselstvím a pozitivní myšlenkou😊.



Děti s pomocí zvířátek z této knihy přichází na to, jak věřit svým schopnostem, jak si pomáhat v rodině i mezi kamarády nebo jak vytrvat, když se zrovna nedaří. Knížka navíc obsahuje jemné meditační a vizualizační techniky, které dětem pomáhají k uvolnění a lepšímu spánku. Moc se těším, až si knihu budeme společně s Románkem pročítat😊.




Věřím, že Románek bude z těchto dvou věcí pod stromečkem nadšený stejně jako já, když jsem mu dárečky vybírala😊. A třeba budou pro někoho také inspirací pod vánočním stromečkem.
S kódem LITTLEAS19 máte navíc slevu 5% na celý nákup u Montessori hračky


1 komentář

  1. Tohle jsou pro miminko ty nejlepší hračky podle mě :) mému Matýskovi sem také kupovala kostky a spolu s autíčky už je to jeho nej hračka.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři