Limitovaná edice Brusinka od Manufaktury

Krásný večer všem!

Další krásnou limitkou, kterou Manufaktura vyrobila je edice Brusinka💓. Kromě toho, že určitě všichni známe brusinku jako bojovníka s urologickými problémy, tak posiluje imunitní systém, potlačuje únavu a v kosmetice je známá pro své hydratační, zjemňující a omlazující účinky. Její ovocnou vůni si zamilujete již při prvním čichnutí - to Vám můžu zaručit💓.

Zvláčňující sametové mléko

Moje pokožka bývá celoročně suchá a protože jsem lajdák na mazání po koupání, musím si vždy vybrat taková tělová mléka, která mi opravdu voní - a tohle s vůní sladké brusinky je jedním z nich💓. Pokožka je po jeho použití velmi dobře hydratovaná, sametově hebká a tááák příjemně provoněná. Navíc po jeho použití nejsem ulepená, mléko se rychle vstřebává a tak se můžu obratem obléct do pyžama, což je opravdu skvělý💓.


Ochranný a výživný pleťový balzám

Bez ochranného balzámu teď na podzim a zimu nikdy nevycházím ven. Voňavý společník jim během vteřiny dodá to, co potřebují - pořádnou dávku hydratace, pečujících látek, ochranu, regeneraci a navíc k tomu božskou vůni brusinky, kterou si musí zamilovat opravdu každý!💓 Výtažek z brusinek pokožku chrání, rozjasňuje jí, podporuje vznik nových buněk a také zpomaluje proces stárnutí. Mám ho vyzkoušený i jako podklad pod make-up a za mě ideální. Aplikací tohoto balzámu se zamezí ztrátě vlhkosti a předchází podráždění pokožky💓.


Dámská toaletní voda

Wow!💓💓💓 Přesně touto toaletní vodou se mi Manufaktura trefila do vkusu! Kromě brusinky můžete v této toaletní vodě cítit lesní jahodu, grapefruit, citron, vanilku, karamel či dřevitou vůni santalu. Krásná a příjemná vůně, která Vám hravě rozehřeje pochmurné podzimní dny a dodá Vám tu pravou ,,šťávu"💓.


Přírodní vonná svíčka

Svíčka, svíčička!  Miluji svíčky💓. Celoročně a na podzim/zimu ještě víc než normálně! Což snad ani nejde nebo jo? Nedovedu si představit svoji domácnost bez voňavých svíček. Proto jsem byla nadšená, že Manufaktura zvolila i brusinkovou vonnou svíčku, která voní naprosto famózně💓! Navíc je vyrobená ze 100% sojového vosku. A její červená barvička je úplně ideální na podzimní a vánoční atmosféru a doplní tak krásně každý interiér. No ale ta vůně, ta vůně je prostě božská💓!




Jiskřivý sprchový a koupelový gel

Tento sprchový gel nádherně voní a navozuje tak pocit relaxace a dobré nálady💓. Pokožka je po jeho použití hebká a není vůbec vysušená. Obsahuje extrakt z brusinek, mandlový olej a panthenol. Tento sprchový gel je v chladném období ideálním společníkem do sprchy💓.


Tuto Brusinkovou řadu musím na tohle chladné období jen a jen doporučit💓. Určitě budete z této řady stejně nadšené jako já💓. Manufaktura prostě umí!💓. Navíc se blíží Vánoce, takže můžete udělat radost mamince, babičce nebo kamarádce💓. Já ji budu určitě pořizovat mojí babičce k Vánocům, protože jsem si jistá, že si ji zamiluje stejně jako já :-).

1 komentář

  1. Za mě osobně dělá Manufaktura fakt fajn věci. Jako jasně, že třeba kosmetické studio vám asi doporučí něco jiného. I moje kosmetické studio www.beautiful-me.cz si doporučuje vlastní věci, které mají nasmlouvané. Ale když si chci udělat radost, pořídit si něco voňavého a zkrášlujícího, tak jdu do Manufaktury hned na začátku. Ale je teda pravda, že ji mám po cestě z práce, tak se to tak nějak nabízí. ;-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři