Dětská kosmetika Johnson´s baby

Krásný večer💓,

před nedávnem mi přišel krásně zabalený balíček od JOHNSON´S Baby, který byl zabalený v nádherné krabici s modrou stužkou a byla ho úplně škoda vybalovat. Já mám tuto značku velmi ráda a jenom dobrou zkušenost s používáním na Románka, takže jsem z tohoto balíčku byla opravdu nadšená💓

V balíčku na mě čekalo pět produktů - dva z řady Cottontouch, které jsou vhodný pro děti již od narození a tři produkty z řad Batolata a starší děti, to je zase pro děti od 18+ měsíců.



ŘADA COTTONTOUCH

S produkty z řady Cottontouch máme s Románkem dlouhodobé zkušenosti a jsme s nimi moc spokojení😊. Produkty z této řady jsou vhodné pro děti od narození, obsahují pravou bavlnu, která je vhodná po citlivou pokožku dětí. Všechny produkty mají velmi jemnou a příjemnou vůni😊. 

Cottontouch koupel a mycí gel 2v1

Tento mycí gel velmi příjemně voní. Neobsahuje barviva, parabeny, ftaláty sírany, alkohol nebo mýdlo. Skvělé na něm to, že absolutně nedráždí oči dítěte. Jemně umývá a stačí ho opravdu trošku a vytvoří bohatou pěnu😊. Lehko se umývá a po umytí není pokožka vůbec vysušená ba naopak je jako v bavlnce. Balení vzhledem k velikosti 500 ml množství používaného gelu vydrží opravdu dlouho. Oceňuji i praktickou uzavíratelnou pumpičku díky které si mohu tento mycí gel pro Románka sbalit na cesty a nemusím se bát, že se mi vylije do kufru. A ta příjemná, jemná vůně je radostí nejen během celého koupání, ale i po něm, protože nadále na pokožce příjemně voní😊.




Cottontouch olej

I tento olejíček obsahuje pravou bavlnu a pokožku hydratuje a chrání před jejím vysoušením.  Má vyvážené pH a je hypoalergenní. Olejíček opět nádherně voní, hezky se do pokožky vstřebává a zanechává na ní pak takový jemný film. Románek ,,mazací rituál" po koupeli miluje a tento olejíček nám ho oběma dovede velmi zpříjemnit😊. Co mě ale velmi příjemně překvapilo, což my sice nevyužijeme, ale někdo jiný třeba ano, že lze olejíčkem promazávat hlavičku děťátka, které trpí seboroickou dermatitidou😊. A abych se přiznala, já si od Románka občas tento olejíček taky půjčuji a na doporučení jsem ho vyzkoušela i na nohy po holení a je opravdu skvělý, protože okamžitě nohy zbaví vysušení a pokožku po holení nedráždí! A ta božská vůně!😊



ŘADA PRO BATOLATA A STARŠÍ DĚTI 18+


Šampon Shiny Drops

Tento šampon je navržen tak, aby byl k dětské vlasové pokožce šetrný, ale zároveň poskytl vlasům vše, co je potřeba. Líbí se mi, že obsahuje arganový olej a hedvábné proteiny, které dětským vláskům dodají vše potřebné😊. 

Nedráždí oči při umývání, což je pro mě při výběru šamponu na vlasy pro Románka také dost důležitý faktor. Pění dost, takže stačí opravdu trošku a vydrží tak poměrně dlouho. Vlásky jsou po jeho použití jemné, dobře se rozčesávají a zdravě vypadající. Šampon má navíc hypoalergenní složení. A jeho vůně je opravdu úžasná!😊



Bezoplachový kondicionér ve spreji

Tento bezoplachový kondicionér je určen pro holčičky 18+.  Kondicionér je bezoplachový a obsahuje hedvábné proteiny a arganový olej. Má za úkol posilovat přirozený lesk vlasů, uhladit je a zanechat hezky jemné. To se mu daří na výbornou😊. Navíc je hypoalergenní, neštípe v očích a krásně voní. Já si tento kondicionér nechala pro sebe a jsem s ním spokojená, protože mi po něm krásně voní vlasy a mají zdravě vypadající vzhled😊.




Bublinková koupel a mycí gel 2v1

Tato bublinková koupel je hypoalergenní, bez obsahu alkoholu či mýdla. Opět musím vyzdvihnout pro mě důležitý faktor, že nedráždí dětská očka. Velmi šetrně umyje dětskou pokožku a zároveň ji nevysušuje, což je pro mě při výběru sprchového gelu také velmi důležité. Krásně voní a ve vodě dovede vytvořit spoustu bublin! Používáme ji s Románkem na oba způsoby - trošku do vany, aby se Románkovi vytvořili ve vaně bubliny a poté na umytí těla. Tuto bublinkovou koupel Románek miluje a já se mu nedivím.




Jak jsem zmínila v úvodu, já mám se značkou Johnson´s Baby dlouhodobé zkušenosti a mám ji ráda.  Je to kosmetika, která Románkovi sedí, jeho pokožku nevysušuje, hydratuje jí a celkově se řadí mezi kvalitní kosmetiku, která je šetrná k dětské pokožce a kterou mohu jen a jen doporučit💓







1 komentář

  1. Asi budeme muset vzít i půjčku, jinak se ta kii-baa kosmetika nezaplatí. To víte, manžel stále jezdí do práce autem místo toho aby se drncal MHD, do toho se nám rozbila lednička, to máte dalších 10 tisíc na opravu a nevíte co dřív dělat.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři