Tipy na dětskou kosmetiku k Vánocům

Krásný večer všem,

dneska bych Vám chtěla představit pár produktů, které jsem Románkovi pořídila k Vánocům z mého oblíbeného Elnino😊. Já mám Elnino velmi ráda, mají tam obrovský výběr produktů za zlomkové ceny oproti jiným obchodům a když natrefíte navíc na nějakou slevu, tak je to téměř za hubičku😊.

Románek má moc rád Mimoně, takže když jsem tam tento sprchový gel uviděla, tak bylo jasno😃. Krásný mimoňovský design, který zaujme na první pohled a neodolá mu žádné dítko. Vůně je jemná a ovocná, takže se určitě bude hodit jak pro holčičky, tak pro chlapečky. Sprchový gel je navíc dermatologicky testován, což je super. Za tu cenu nevěřím, že bych šlápla vedle😊.



Balzám na rty Mimoň

Tak tento balzám nesměl pro Románka chybět. Románek si totiž teď přes zimu maže rty mojí pomádou na rty a tak jsem mu chtěla pořídit nějakou dětskou😊. Tahle mimoňovská pomáda na mě přímo volala a já jsem si jistá, že Románek z ní bude mít velikou radost😊. Navíc voní sladce po banánech a dá se pověsit na krk pomocí šňůrky. A cena balzámku za 83,- je více než příznivá😊.


Šampon na vlasy Mango L´Oreál

Tento šampon už Románek měl a protože jsme byli moc spokojení, tak jsem mu ho vzala znova😊. Šampon naprosto božsky voní a ve vláskách ho cítím ještě druhý den. Krásně pění, takže stačí opravdu trošku😊. Balení tak vydrží poměrně dlouho. Velkým plusem je to, že opravdu neštípe v očích, to mám na Románkovi vyzkoušené, což je pro mě jedna z priorit při vybírání šamponu pro Románka😊.



Dárková kazeta Pinkfong Baby Shark

Kazetu Baby Shark jsem prostě musela pro Románka vzít😊. Každá maminka a nejen maminka, ale určitě každá rodina zná slavnou Baby Shark písničku, která nám dospělým kolikrát už leze krkem a pak se kolikrát přistihneme, že ji v duchu zpíváme😂. A děti tuhle písničkou tak milují! A ani Románek samozřejmě není výjimka. Takže jsem si jistá, že tato sada s kelímkem, pastou a dvěma kartáčky na zuby mi určitě udělá obrovskou radost😊.


Toaletní voda Tlapková patrola

Na Tlapkovou patrolu koukají snad všichni kluci a Románek ji naprosto miluje. A taky miluje voňavky - před nějakou dobou jsem mu pořizovala na Elnino vůni s motivem Mimoně a protože mu dochází, chtěla jsem teď pro něj vyzkoušet něco jiného😊. No a tato vůně Tlapková patrola byla jasná volba😊. Určitě Vám dám po Vánocích vědět, jak jsme s ní spokojení😊.


Dárková kazeta pro děti pěna do koupele + pistol

Románek miluje vodní radovánky, je to totiž po mně vodní živel😊. Koupání si vždy užívá, miluje hodně pěny a hračky ve vaně, se kterými dovede řádit pěkně dlouho😁. Tahle pěna do koupele s pistolí pro mě byla jednoznačná volba, protože pistolku do vany ještě nemá, takže jsem si jistá, že si ji zamiluje a bude s ní řádit ostošest😊. A o pěně do koupele nemluvím - tu mu musím vždy zabavit, aby celá neskončila ve vaně po předchozích zkušenostech😊.

Doufám, že jsem Vám dala nějaké pěkné tipy na vánoční dárečky pro Vaše dětičky😊. Na Elnino najdete spoustu věcí pro děti a za pár korun, které jim jistě pod stromečkem udělají radost😊.


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři