Vánoční tipy na dekorativní kosmetiku Dermacol

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla dát vánoční tipy na kosmetiku od moji oblíbené české značky Dermacol.



Tento make-up jsem zkoušela poprvé, protože se jedná o novinku. Make-up sliboval vysoké krytí a dlouhou výdrž. Musím říct, že jsem z tohoto make-upu velmi nadšená. Kryje krásně, stačí ho nanést opravdu maličko a rozetřít. Velmi dobře se s ním pracuje a vytváří pocit sametově hebké pleti. Já jsem vždy zvyklá make-up zapudrovat, ale u tohoto to není potřeba nebo jen decentně.



Pod make-up používám bázi také od Dermacolu a musím říct, že make-up mi drží fakt celý den. A přestože je dost krycí, tak na pleti působí přirozeně a nevytváří efekt masky, pokud to s ním nepřeženete, stačí opravdu trošku.


Líbí se mi, že neobsahuje parabeny, konzervanty, parfemaci či minerální oleje. Je voděodolný, hypoalergenní a dokonce má i SPF 15. Vzhledem k jeho krytí mi nepřijde na pleti ani nějak hutný. Za mě palec nahoru a určitě můžu jen doporučit.


Tuto bázi mám moc ráda, protože nejen, že krásně zmatní pleť, ale také vyplní vrásky, takže make-up díky ní vypadá mnohem lépe a dokonce i déle vydrží. Báze je sama o sobě velmi příjemná na pleti, stačí nanést trošku a vystačí na celý obličej. Tato báze je srovnatelná s mnohem dražšími, které jsem měla možnost zkusit. Určitě při koupi této báze nebudete zklamaní.







Tyto dlouhotrvající dvoufázové barvy jsou za mě snad nejlepší, jaké jsem doposud vyzkoušela. Mají krásnou pigmentaci již v jedné vrstvě a vydrží opravdu celý den, s maximálně jedním přetřením (ale to záleží i na odstínu, protože některý není nutno přetřít vůbec).



Rty jsou navíc krásně zvláčněné, nejsou vysušené ani nemám pocit nějakého nepříjemného pnutí. V první fázi se nanese barva, nechá působit 1 minutu a poté se nanese lesk. Já jsem z těchto rtěnek opravdu nadšená a doporučuji je snad všem.






Tuto matnou rtěnku jsem si zamilovala především kvůli jejímu krásnému odstínu. Na rtech je velmi příjemná díky krémové konzistenci a navíc krásnou, sytou barvu dodá již v jedné vrstvě. Rty nevysouší a příjemně hydratuje.


Na rtech sice nevydrží nějak dlouho, ale kvůli tomu krásnému odstínu mi ani nevadí si ji přetírat častěji. Pokud hledáte rtěnku s většími výběrem odstínů, která bude na rtech příjemná a nevadí Vám si rtěnku během dne víckrát přetřít, tak Vám tuto mohu jen a jen doporučit.





Tato řasenka je za mě nejlepší, kterou jsem od této značky zkusila a celkově jedna z nej, jakou používám. Na řasách má krásnou sytou barvičku, řasy rozčeše, neslepuje, prodlouží a dodá hezky objem. S kartáčkem se navíc velmi dobře pracuje. Za mě opravdu dobrý kup.





Těmito mými tipy můžete udělat radost k Vánocům třeba mamince, sestře, kamarádce nebo sami sobě. Já mám českou značku Dermacol moc ráda a mám tam spousty oblíbenců, na které nedám dopustit. Příště se určitě můžete těšit na další článek s mými oblíbenci.





Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři