Zimní péče s výrobky od Neutrogeny

Krásný večer,

jak se dneska máte? :-) Já skvěle, odpočívám a udělala jsem si radost novými dámskými hodinkami

Dneska bych Vám chtěla představit pár výrobků od značky Neutrogena, které mi dorazily v krásně zabaleném balíčku. Není to moje první zkušenost s touto kosmetikou, já mám značku Neutrogena moc ráda a těšila jsem se, až vyzkouším pro mě některé nové produkty💓.


Čistící gel Hydro Boost Face

Tento čistící gel je nekomedogenní (=neucpává póry), což je pro mě hodně důležité při výběru některých produktů😊. Gel Hydro Boost Face umí velmi dobře odstranit make-up a veškeré nečistoty a navíc ještě nechá pokožku svěží, sametově hebkou a hydratovanou. Má navíc za úkol zabraňovat vysušování, což si myslím, že se mu daří skvěle. Gel v sobě navíc obsahuje kyselinu hyaluronovou, která pomáhá pleti udržovat její hydrataci😊.


Já tento gel používám ráno i večer, navlhčím si pleť a poté masíruji a opláchnu. Často ho používám spolu se sonickým kartáčkem na obličej a to je teprve lahoda. Tento čistící gel můžu jenom doporučit, protože dovede krásně pleť zbavit nečistot, zanechat ji svěží a hydratovanou😊.

Denní gel-krém Hydro Boost Water Gel

Denní krém od Neutrogeny jsem si v tomto zimním období oblíbila😊. On je to tedy spíš takový gel-krém, ale je opravdu skvělý. Hodí se pro všechny typy pleti a pokožku hloubkově hydratuje na dlouhou dobu. Rychle se vstřebává, nezanechává mastný film a navíc v sobě obsahuje kyselinu hyaluronovou. Já ho používám normálně pod denní make-up a jsem moc spokojená💗. Pokožka je po použití tohoto krému hebká a opravdu hydratovaná, což teď v zimě oceňuji. Mohu doporučit všemi deseti😊.



Noční hydratační maska Hydro Boost Sleeping Mask

Tato noční maska opět obsahuje kyselinu hyaluronovou, která na sebe váže vodu a uzamyká v pleti😊. Krém obsahuje také výtažek z řas pro omlazení pleti. Na pleti je krém velmi příjemný, cítím ho na pleti, ale zároveň není mastný. Za to je hutnější než denní krém, tak to mám ráda😊. Pokožka je ihned po jeho použití hebká na dotek a ráno po probuzení je hydratovaná, vyživená a působí rozzářenějším dojmem😊. Spolu s denním krémem ze stejné řady pro mě tvoří úžasnou dvojku, se kterou jsem maximálně spokojená💗.



Krém na ruce - Fast Absorbing

Přes zimu používám hodně krémy na ruce a tak jsem byla zvědavá na tento. A musím říct, že nezklamal😊. Krém velmi dobře hydratuje, vyživuje pokožku a navíc se rychle vstřebává. Ruce jsou po jeho použití hebké na dotek. Pokožka po něm nezůstává mastná, což považuji za obrovské plus. Navíc obsažený vitamín E ruce regeneruje, chrání před jejím vysoušením a má antioxidační účinky. Glycerin zas dopomůže k hydrataci a panthenol zjemňuje, regeneruje a vyživuje. Já jsem s tímto krémem moc spokojená😊.

Hloubkově hydratační tělové mléko s olejem

Tak tohle tělové mléko je za mě jedno velké wow! 💓Já trpím totiž na hodně suchou pokožku těla a tohle mléko ji dopřeje vše potřebné a hlavně ji poskytne vysokou dávku hydratace. Obsahuje totiž sezamový olej, který nechává pokožku opravdu sametově hebkou. U tohoto mléka bylo klinicky prokázáno, že hydratuje až 10 horních vrstev pokožky, takže hydratuje opravdu do hloubky😊. Má příjemnou konzistenci, na těle se nelepí a nezanechává ani pocit mastné pokožky, což je za mě velké plus. Osvědčilo se mi také třeba i po holení nohou, kdy je moje pokožka dost suchá😊. Jemná parfemace je mi velmi příjemná. Tohle mléko jsem si oblíbila a používám ho každý den💓.



Maska na ruce CICA-Repair

Musím říct, že na tuto masku jsem se moc těšila, protože to byla moje první zkušenost s maskou na ruce. Aplikace byla naprosto jednoduchá, umyla jsem si ruce vodou a osušila. Potom nasadila rukavice a nasadila na ruce, kde je nechala cca 15 minut působit😊. Maska byla na rukou moc příjemná. Ruce byly po použití viditelně hydratovány, vyživeny a celkově byla tato maska na ruce velmi příjemná. Určitě si ji znova pořídím💓. 




Se všemi výrobky od Neutrogeny jsem velmi spokojená. Celkově mám značku Neutrogena moc ráda a všechny výrobky, které jsem od této značky kdy vyzkoušela jsou za mě moc fajn a můžu Vám je jen doporučit💗.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři