Parfémovaná voda Christian Siriano : People are people

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit parfémovanou vodu zn. Christian Siriano, která byla i pro mě novinkou, protože jsem o této značce parfému slyšela poprvé. O to víc jsem byla zvědavá, jaká parfémovaná voda bude💓.

V první řadě mě moc zaujal neobvyklý flakonek ve tvaru rozevlátých šatů, který nelze přehlédnout a bude zdobit váš kosmetický koutek😊.



Jak asi víte, já miluji sladké vůně a parfémovaná voda Christian Siriano je květinová, pudrová vůně s nasládlou vanilkovou stopou💓. Já vanilku miluji a v této parfémové vodě ji cítím docela dost, takže pro moje čichové buňky je to jako příjemné pohlazení😊. Vanilkové lusky totiž od pradávna působily jako afrodiziakum, takže i v této vůni mě opravdu ta vanilková stopa přitahuje a nutí neustále přičichávat znova a znova😊.

Základ parfému
pačuli, santalové dřevo, vanilka

Hlava
bergamot, růžový pepř, sušené švestky

Srdce 
jasmín, heliotrop, vanilková orchidej, tuberóza


Základ parfému tvoří kromě vanilky taky pačuli a santalové dřevo, což je za mě úplně dokonalá kombinace. Hlavu pak tvoří růžový pepř, bergamot a sušené švestky. Srdce parfému je tvořeno jasmínem, heliotropem, vanilkovou orchidejí a tuberózou😊.



Já v této elegantní parfémové vodě nejvíce cítím vanilku, jasmín a trošku švestky💓. Parfémovanou vodu Christian Siriano People are people bych volila spíše na denní nošení. Co se týká výdrže, tak na mně vydrží vonět cca půl dne, takže je nutné během dne ještě jednou přestříkat. To mi ale vzhledem k této krásné vůni a její ceně vůbec nevadí😊.

Pokud sháníte neotřelou vůni, kterou určitě neucítíte na každém rohu a je vám blízká květinovo-pudrová vůně nebo jste milovnicí vanilkových podtónů, tak tahle vás zaručeně nezklame😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři