Letní dovolená u moře s Invia

Krásný den,

chtěla bych jet letos s Románkem někam na dovolenou, takže už pomalu začínám koukat, kam bychom mohli společně vyrazit😊. Dívala jsem se na CK Invia, která má velikou nabídku zájezdů. Líbí se mi, že na jejich webových stránkách mají svůj blog, odkud jsem čerpala spousta inspirace a tipů na dovolenou😊

Mě nejvíc zaujal článek TOP nejoblíbenějších řeckých hotelů, kde jsem se nechala inspirovat mým oblíbeným Řeckem, který mám tak ráda. Zaujal mě hotel Labranda Sandy Beach😊. Komplex je obklopený krásnou zahradou a nachází se přímo u písečné pláže, což je pro mě s malým úplně ideální. Je tam i vyžití pro děti - bazény se skluzavkami😊



Dále mě zaujal Hotel Side Royal Luxury Spa. V Turecku jsem již byla a byla jsem tam moc spokojená, takže bych jela s Románkem klidně zase😊. Soukromá pláž je hned u hotelu a s pozvolným vstupem do moře, což je skvělý. A je tam navíc i spoustu vyžití pro děti😊








Uvidím ještě, co nakonec vyberu, ještě je trochu času.  Možná ještě vyčkám u Invia na nějaké last minute, protože nás s Románkem nic nehoní😊. Každopádně se můžete inspirovat na jejich blogu, kde najdete nejen tipy na dovolenou, ale také rady na cestu a různými zajímavostmi.



1 komentář

  1. My to doma s partnerem střídáme. On moc cestovky nemusí a raději cestuje na vlastní triko. To já se zase ráda nechávám hýčkat v rezortech. Lehnu k bazénu nebo k moři, nasadím sluneční brýle a relaxuji u knihy nebo jenom prostě tak lenoším s drinkem. Ale děláme v tomhle jeden druhému ústupky. A on teda většinou jede jednou za rok ještě někam s přáteli, kde mají tu dovolenou úplně na punk. :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři