Vánoční překvapení z Elnino.cz

Krásný den všem,

konečně jsem se dostala k sepsání článku, poslední měsíce byly náročný, takže na blog nebylo tolik času, kolik bych si představovala. Ale nyní je starostí méně, tak jsem zase zpět v plné síle😊.

Před Vánoci mi dorazilo nádherné překvapení z Elnino.cz, které mi udělalo obrovskou radost. V krásné černé dárkové krabičce na mě čekalo krásné černo-zlaté Pfko, které se opravdu povedlo a mám ho doma dokonce vystavené, protože za mě je to originální elegantní stylovka😊. Dále na mě v balíčku čekala toaletní voda od Marca Jacobse (Daisy Dream), Guess Girl parfémovaná voda ve spreji a dárkový poukaz v hodnotě 500,- na nákup radosti na stránkách Loono.cz😊.





Flakonek této vůně je naprosto dokonalý, má éteričtější efekt a je celý do modré barvy😊. Na víčku a zčásti i láhvičky,  je poté posetý bílo-zlatavým květinami, které dělají tento flakónek naprosto dech beroucí. A nejde si tak tento design toaletní vody nezamilovat. I já mu podlehla😊.



Tahle toaletní vůně je přesně typ vůně, kterou já miluji. Je totiž květinově-ovocná a tady tyto vůně já naprosto miluji😊. Ideální bude na jaro, léto, takže si ji teď šetřím. V parfému hodně cítím grapefruit, jasmín a kokos. Výdrž je a tu cenu dobrá vydrží na mně vonět cca půl dne, což mi stačí na takové běžné nošení😊.

Guess Girl tělový sprej

Já osobně mám tělové spreje moc ráda😊. Používám je buď přes léto nebo celoročně, když si třeba nechci vypotřebovat svoji dražší vůni, ale zároveň se chci něčím navonět.
Tato vůně je sladká, květinová. Nejvíce v ní cítím sladké maliny a vanilku. Naleznete v ní ale také santalové dřevo, meloun nebo lilie😊.


Výdrž samozřejmě není taková jak u parfému, ale na běžné pohotovostní nošení je naprosto skvělá. Já ji nosím teď hodně do fitka, kdy si ji dávám po sprše.


Loono

Součástí krásného překvapení byl také poukaz na nákup na stránkách Loono. Loono je vlastně tým mladých lékařů, studentů lékařských fakult a dalších nadšenců, kteří se snaží vést lidi k prevenci nejrůznějších onemocněních😊. Zabývají se především tématy prevence rakoviny - prsa, koule, prevence infarktu a mrtvice a reprodukční zdraví. Já si tam za poukaz určitě vyberu nějaký hezký tématický dárkový předmět.




Ještě jednou moc děkuji za tento krásný balíček, který mi udělal obrovskou radost. Firmu Elnino mám moc ráda a spolupráce s nimi patří k mým nejoblíbenějším.😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři