Epilace horkým voskem s epilátorem zn. Beurer HL40

Krásný den všem 💓!

Vždy jsem byla zvyklá chodit pravidelně na kosmetiku, kde jsem si nechávala depilovat ruce a také horní ret. Jenže teď, když je už takovou dobu vše zavřeno, tak jsem hledala alternativu, jak si udělat epilaci horkým voskem doma. 


Tak jsem brouzdala internetem a nejvíce mě zaujal epilátor Beurer HL40 😊. Epilátor obsahuje voskovou náplň a také 50 depilačních proužků😊. Epilátor se první nahřeje, což trvá cca 20-30 minut a poté je ho možno začít používat. Obsahuje dvě topné komory a já nejvíc oceňuji, že je bezdrátový a má ukazatele množství vosku 😊.


Použití je úplně jednoduché - nanesete tenkou vrstvu, přiložíte pásek a strhnete😊. Před nanesením by měla být pokožka čistá, odlíčená, suchá a zbavená mastnoty. Bezprostředně po depilaci není vhodné chodit na sluníčko nebo se koupat ve chlorované vodě. 

Musím říct, že manipulace a celá epilace je opravdu jednoduchá, rychlá a téměř bezbolestná. S epilátorem se zachází moc dobře, zvládne to opravdu každý😊.

Mnoho lidí se bojí, že epilace horkým voskem bolí, ale je to taková rychlost, že to je bolestivé minimálně. Za mě je to mnohem menší bolest než si třeba trhat obočí pinzetou😁.

Navíc se mi líbí jeho krásný, elegantní bílo-zlatý design😍. Já mám radši depilaci horkým voskem, protože se dá nejen používat téměř na všech částech těla, ale především má dlouhodobější efekt než třeba holení žiletkou😊.


Za sebe můžu tohoto pomocníka jenom doporučit, určitě budete spokojené. Manipulaci zvládnete úplně v klidu sami a navíc ušetříte než kdybyste chodili na epilaci někam do salonu😊.

2 komentáře

  1. Ahojky, koupila jsem podobný epilátor , párkrát jsem si s ním odstraňovala chloupky na horním rtu, ale hodně bolestivé. Proto jsem si dala odstranit chloupky na tyto klinice. Měj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se muset taky po něčem takovém podívat, takže díky za inspiraci. Teď, když jsem dostala poukaz na tantra masáž pro ženy, tak jsem nebyla tak dokonale oholená a skoro jsem se trochu styděla. No, nedá se nic dělat. Jsme taky jenom lidi, že ano. ;-) Ale nějaký podobný epilátor by se mi taky dost líbil. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři