Pleťový olej s retinolem

 Krásnou neděli všem!

Jak si užíváte dnešní den? 😊 Já jsem s malým od včera zavřená doma, protože je nemocný, takže u nás frčí celý den pohádky a relax😊. Už je to ale docela dlouhé😩. Já když zrovna nekoukám na filmy, tak koukám na různé e-shopy a jako milovnice dámských hodinek jsem si  samozřejmě udělala zálusk na jedny nádherné, takže moje peněženka bude zase plakat 😆. 

Včera se u mě zastavila moje babička a přinesla mi balíček, který mi k ní přišel a na který jsem se fakt těšila - dorazily mi moje nové krásné botasky ze Zalando Lounge, tak se těším, až je konečně vyvětrám😍. Ale o botách až příště😊.

Dneska bych Vám ale chtěla zrecenzovat Pleťový olej s retinolem od Renovality, který jsem si opravdu zamilovala. Tento olejíček je lehký a není vůbec mastný.  Retinol je čistý vitamín A a pokud ho nejste zvyklí používat, tak začnete opatrně - doporučuje se zprvu 2x týdně.

A teď k samotnému užívání - olej s Retinolem jsem zprvu nanášela 2x týdně večer, teď jsem již zvýšila na 3x týdně. Důležitá je odlíčená pleť, kterou navlhčím pleťovou vodou a na ni nanesu pak Retinol, který nechávám působit cca 10 -15 minut😊. Mezitím si třeba vyčistím zuby a udělám zbytek večerní rutiny, takže to uteče ten čas ani nemrknu😊. Poté nanesu Hyaluronové sérum, na které jsem zvyklá a olejíček. 

Co se týká nějakých výsledků, tak zatím pociťuji především velkou hydrataci (konečně nejsem jak sušenka, hurá!!). Jsem zvědavá na jeho účinky za pár pár měsíců a určitě se s Vámi podělím o dlouhodobou zkušenost😊.

Mějte pěkný zbytek neděle, já jdu vytáhnout knížku Foukneš do pěny, kterou jsem dostala od kamarádky k narozeninám a konečně mám na ni trošku času😊.

1 komentář

  1. Já jsem si oblíbila pleťový olej s retinolem, po kterém je moje pleť krásně vypnutá, a hlavně redukuje známky stárnutí. To se mi samozřejmě líbí, jelikož chci být atraktivní pro mého manžela. Nedávno jsem si koupila na ples culíky, abych měla bohatý účes. Ten se perfektně hodil k mým novým plesovým šatům.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři