Španělské dobroty z eDelikatesy

 Krásný víkend všem ! 💓

Před nedávnem mi dorazil tento balíček plný dobrot z eDelikatesy a byl opravdu vymazlený💓. Na jejich webu totiž můžete zakoupit španělské dobroty a teda je opravdu z čeho vybírat.

Mně přišla krabičkaTapas ke Dni matek, kterou ovšem můžete darovat k jakékoliv příležitosti 😊. 


V krabičce jsem měla samé dobrůtky:

- černé olivy

- marmeládu z černých fíků,

- fíky v bílé a mléčné čokoládě,

- karamelizované mandle,

- organický nápoj Meruňka, 

- paté z červené koroptve,

- bílé šumivé víno,

- extra panenský olivový olej.


Musím vyzdvihnout fíky v bílé a mléčné čokoládě, které chutnají fakt luxusně. Ani bych neřekla, že to jsou fíky, které normálně nejím. Ale tohle bylo fakt TOP a výborný!

Organický nápoj Meruňka chutnal opravdu výborně, kdybych ho malému prckovi nevzala, asi by na mě ani už nezbylo😁. Olivový olej je u mě klasika, která v kuchyni nesmí chybět a s tímto jsem fakt spokojená😊. 

No a ty karamelizované mandle, mňam!! Ty si šetřím, protože jsou luxusní, jen bych potřebovala mnohem větší balení😊.

Bílé šumivé víno si šetřím k nějaké příležitosti a paté z červené koroptve taky, takže na to teprve dojde, ale věřím, že bude obojí opět luxusní! 💗.

Určitě na stránku eDelikatesy mrkněte, protože mají opravdu široký výběr španělských dobrot za super ceny. Navíc balíčky tam mají nejen pro ženy, ale třeba i pro muže, takže moc hezký dárek😊.




2 komentáře

  1. Díky za tenhle fajn tip. Bohužel nám dovolenou ve Španělsku v květnu zrušili, z pochopitelných důvodů. Naštěstí jsme díky cestovní pojišťovně neplatili storna. Ale těšili jsem se hlavně na tamější kuchyni, takže tohle je aspoň taková fajn náhražka, aby si člověk udělal doma trochu pěkně :) Ale snad nám to vyjde v září v náhradním termínu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou fakt lahůdky. :) Klidně bych si z toho vzala něco pod stan. Osobně mám velmi ráda španělskou uzeninu. Takové chorizo je fakt pecka. :) A taky španělská vína, která jsou sice těžší, ale chuťově plnější než vína z Itálie. Alespoň tedy pro mě. :) Určitě doporučuji k vyzkoušení. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři