Moje záchrana pro unavené oči Hyal-Drop multi

 Krásný večer všem!😊

Oči jsou jednou z nejdůležitějších smyslů, které máme, ale spousta lidí jim dle mého nevěnuje dostatečnou péči, kterou by si zasloužily. V dnešní době hodně koukáme do počítačů, televize, telefonů či jsou naše oči vystavovány vytápěnému či klimatizovanému prostředí. Takže bychom na oči neměly zapomínat a věnovat jim péči, kterou si zaslouží 😊.


Já jsem to upřímně také nějak neřešila. Ale posledního půl roku, co jsem nastoupila po mateřské do práce a koukám dost do PC, tak jsem zpozorovala, že moje oči jsou více unavené a štípou mě. A není to nic příjemného teda.

Začala jsem proto na doporučení používat oční kapky Hyal-Drop, které obsahují kyselinu hyaluronovou. V první řadě musím vyzdvihnout praktické kapání, které je opravdu snadné a přesné😊. Tyto oční kapky přináší okamžitou úlevu, oči jsou ihned zvlhčené, osvěžené a zklidněné. Účinek je opravdu pocítit ihned, takže je nosím neustále v kabelce a kdykoliv, kdy potřebuji, vytáhnu je z kabelky a použiji. Taková moje záchrana pro oči😊.


Kapky neobsahují ani konzervační látky, takže je můžete používat opravdu tak, jak často budete potřebovat. Uživatelé kontaktních čoček ocení jejich okamžité zvlhčení. 

A do konce června jsem Vám na tyto oční kapky Hyal-Drop domluvila slevu 20 % s kódem HYAL20 😊.



Jsem ráda, že jsem na tyto skvělé oční kapky narazila a můžu Vám je určitě jen doporučit. Jsem si totiž jistá, že budete spokojení a hlavně - účinek pocítíte ihned 😊.



4 komentáře

  1. Díky za tip, to vyzkouším. Začala jsem teď nosit kontaktní čočky, takže než si na ně zvyknu, tak mě ty oči bolí víc než jindy. Právě jsem se ptala u očního, co a jak a ona mi řekla, že to prostě musím třeba měsíc vydržet. Jenže někdy mě už bolí oči tak, že si jdu radši lehnout a oči zavřu. :) Tak třeba tohle pomůže. Díky za to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně jsem taky velmi dlouho bojoval s unavenýma očima. A jako co si budeme povídat, ono to nevypadá moc pěkně, když člověk přijde ráno do práce a vypadá, jako by prokalil celý víkend. Nicméně pak mi pomohla korejská kosmetika, která mi vyhladila pytle pod očima, vrásky a celkově takový ten propadlý pohled. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mi v tomhle ohledu docela dobře pomáhá běžná kosmetika na zpevnění pleti, která prostě podrží ty svaly kolem očí, nadočnicových oblouků a všude jinde, kde je to potřeba. Denně pracuji na počítači i několik hodin v kuse a jsem v pohodě. Ale ono to chce taky občas od toho počítače mrknout někam jinam a ty oči si protáhnout. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři