Spodní prádlo Astratex

 Krásný den všem,

nedávno mi dorazil balíček se spodním prádlem a jsem moc nadšená. Vše velikostně sedí a kvalita je taky skvělá. Koukala jsem se tam i na legíny, ale ty přijdou na řadu až příště. 



Vybrala jsem si černou podprsenku bez ramínek, která se na léto hodí, protože nemusím řešit vyčuhující ramínka z šatů nebo letních topíků. Už ji mám doma i v béžové barvě, ale chtěla jsem ji i v černé, ať mám i pod tmavé prádlo.

No a pak jsem si vybrala ještě béžovou podprsenku s ramínky, to je taková klasika, která se hodí pod všechno. A musím říct, že je extrémně pohodlná.

Je to můj první nákup na Astratex a určitě ne poslední. Musím pochválit rychlost dodání, velikosti a také kvalitu, která mě velmi mile překvapila :-).


2 komentáře

  1. Já jsem o nákupu na astratexu uvažovala dlouho. Hodně lidí mi podprsenky chválili, ale já jsem si říkala že nějaká levnější podprsenka za 200 by mi taky mohla stačit. Ale teď jsem v 7 měsíci těhotenství a prsa mi dost vyrostly, takže jsem byla nucena si koupit nové. Volila jsem rovnou kojící a tak jsem si řekla že ta investice mi za to stojí. Koupila jsem si dvě a velká spokojenost. Ta pohodlnost podprsenek nejde ani popsat. Vydržím v ní celý den a nechci si jí hned sundat. Takže také doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako taky jsem si od Astratexu koupila asi za 2500 Kč pěkné prádelko s tím, že něco je na nošení a něco jen pro manžela a představte si, že s manželem to ani nehlo. Tady nepomůže snad ani echinacea tinktura, která by mu mohla nakopnout tu jeho zatuhlou touhu. A to přitom ještě pár let zpátky ze mě nedal ruce pryč.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři