Nová řada Nivea Q10 Energy

Krásný den,

konečně začíná být venku krásně. Takže začínám obměňovat můj šatník na barevnější a dneska jsem konečně vyvětrala svoji barevnou krásnou kabelku Obag ze Zalando Lounge. Mám v plánu vám s ní nafotit celý outfit a třeba vás inspirovat😊.

Před nějakou dobou jsem měla možnost otestovat novou řadu NIVEA Energy. Tahle péče dodá pleti zpět ztracenou energii a rozzáří ji. Navíc obsahuje vitamín C, E a koenzym Q10.


Já dostala na otestování ampulky na 7 dní, micelární vodu, denní krém a masku na obličej. 


Energizující micelární voda 

Tahle micelárka mě velmi překvapila. Velmi dobře pleť odlíčí a hodí se i pro moji citlivou pleť. Na pleti je velmi příjemná a dodává ji pocit svěžesti. Stačí nanést na tamponek opravdu trošku, takže balení vydrží poměrně dlouho.



Denní krém proti vráskám

tohoto denního krému oceňuji, že má 15 ochranný faktor, což se v letním období opravdu hodí. Na pleti je velmi příjemný, dobře se vstřebává a pleť je po jeho použití rozjasněná a hebká na dotek. Navíc chrání před vznikem vrásek.




7denní energizující kúra

Tak tahle kúra za mě jedno velké ANO. Kúra je na týden a je velmi velmi na příjemná na pleti. Sérum se velmi dobře roztírá a vstřebává. Musím uznat, že pleť byla po týdnu opravdu rozzářená a působila zdravějším dojmem. Za mě teda jedno velké ANO.



10minutová textilní maska

Já miluji textilní masky a tahle od Nivea je moc fajn a příjemná. Pleť je po 10 minutách opravdu rozjasněná a krásná. Navíc nádherně voní a zanechává na pleti příjemný pocit svěžesti. Pleť je na dotyk jemná a hydratovaná. 

Tato nová řada Nivea Q10 Energy se opravdu moc povedla, pokud potřebujete pleť rozzářit a dodat zdravější vzhled, určitě Vám ji můžu doporučit.


2 komentáře

  1. Parádně zhodnocené produkty od značky Nivea. Tato značka patří k mým oblíbeným. Micelární voda Energy je opravdu skvělá, používám jí ráno i večer jako rituál. Jelikož mám citlivou pleť, tak je to pro mě ideální volba. Ráda nakupuji kosmetiku přes Notino a používám slevové kupóny. Dost se tím dá ušetřit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je super. Tuhle kosmetiku jsem objevila, když jsem byla s kamarádkou na prodlužování řas, kam pravidelně chodíme. Prostě takové to holčičí odpoledne. A v salonu nám doporučili novou řadu kosmetiky právě určenou na eliminaci vrásek. Vzhledem k tomu, že jsme obě dvě skoro čtyřicátnice jsme po tom sáhli všema deseti! :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři