Aktovka do 1. třídy od značky Baagl

Krásný den všem!

Vánoce se blíží a protože jde Románek příští září do školy, tak bylo jasné, že mu Ježíšek nadělí aktovku. Dlouho jsem přemýšlela, jakou aktovku zvolit a nakonec u mě ze všeho nejvíc vyhrála aktovka od české značky Baagl. Motiv byl u nás, vzhledem k tomu, že Romča hraje fotbal, jasný.



Nejvíce mě na aktovce Baagl zaujala velmi nízká hmotnost, vyztužená a ergonomicky tvarovaná záda (to je pro mě hodně důležité), posuvný zádový systém, který lze nastavit dle výšky dítěte,  široké a snadno nastavitelné popruhy, hodně reflexních prvků, snadné zapínání na magnet či pevné dno.
Oceňuji navíc vyztuženou konstrukci a pevné dno, které drží stabilní tvar aktovky. Aktovka navíc disponuje spousty kapsičkami, do boční se hezky vejde pití.


Posuvný zádový systém Ergo adjustable system umožňuje nastavit záda dle výšky dítěte, což je to nejlepší nejen pro zdravá záda, ale i pro pohodlí dítěte.


Zespodu otevíracího víka naleznete rozvrh hodin.


Já jsem pořídila sadu společně s penálem a taškou na tělocvik. Ale můžete pořídit i samostatně jen aktovku.

Musím uznat, že jsem s aktovkou po všech stránkách spokojena a předčila moje očekávání. Navíc je nádherně zpracovaná a udělá velikou parádu. Na jejich stránkách mají mnoho motivů, kde si vybere opravdu každý. Určitě Vám pak dám i referenci po nějaké době po užívání, jak jsme spokojení :-) .


1 komentář

  1. Vypadá to moc pěkně. Škoda, že nepíšete o tom, jak je na tom ergonomicky. Někde jsem četla, že tyhle "bágly" nejsou moc dobré na dětská záda. Paradoxně nejlépe jim z testu vycházely klasické aktovky. U nás to už naštěstí řešit nemusíme, ale i tak mě to docela zarazilo. Ještě tak kdybyste věděla, kde se dá koupit nějaká pěkná pánská peněženka. Manžel si ji přeje k narozeninám a mně se pořád nic nelíbí. :/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři