Moroccanoil hydratační šampon a kondicionér

 Krásný večer všem,

již před nějakou dobou jsem začala používat hydratační řadu od Moroccanoil. Na větší recenzi jsem chtěla nějakou dobu počkat, abych mohla řadu opravdu dobře zhodnotit. 

Hydratační řadu od Moroccanoil jsem zkoušela poprvé. Přes podzim a zimu mi totiž přišlo, že moje vlasy jsou vysušené a potřebují pořádnou dávku hydratace. Vzala jsem si šampon i kondicionér ve větším balení - za prvé se to finančně více oplatí a za další mám husté a dlouhé vlasy a malé balení produktů mám hned fuč.



Jak šampon, tak kondicionér používám vždy společně. Oba produkty se hodí pro všechny typy vlasů, což vidím jako velké plus. Šampon ani kondicionér neobsahují parabeny, ftaláty ani sulfáty. 

A celkový dojem z produktů? Musím říct, že jsem opravdu příjemně překvapená. Když pominu krásně vonící vlasy, tak z dlouhodobého hlediska vlasy působí zdravějším dojmem, jsou opravdu méně vysušené než před používáním šamponu, krásně se lesknou a navíc se lépe rozčesávají - což vidím u svých hustých vlasů jako velké plus, protože jen tak něco si s nimi neporadí.




Navíc stačí nanést opravdu trochu, takže velké balení Vám i dlouho vydrží. Za sebe mohu jen a jen doporučit, za dobrou cenu můžete nakoupit produkty od této značky na mém oblíbeném e-shopu Elnino.cz.

Máte zkušenost s touto značkou?




1 komentář

  1. Znám a užívám. Přesto ale děkuji ještě jednou za tip. Ono když se to spojí a přidá se k tomu kosmetika na zpevnění pleti – bez toho si člověk po padesátce už fakt nedovede život představit. Tak si myslím, že je to fakt jako super kombinace a vlastně je to všechno, co potřebujete. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři