Drážďany a restaurace Větruše

Hodně z Vás mi psalo, ať napíšu článek našem výletu do Primarku v Drážďanech, jaký to tam bylo, co jsem si koupila atd., takže článek je sice po týdnu, ale přece, tady😊.

Zdroj: primark.com

Obléct, nakojit, přebalit, zase ta čepička a hurá vyrážíme!

Minulý týden jsme se z přáteli domluvili na výlet do Drážďan. Byla to taková rychloakce, která byla domluvená den předem. Bohužel ráno v den výletu bylo ošklivé počasí a poprchávalo. Loni, když jsme jeli s manželem do Drážďan, tak taky trochu pršelo, takže jsme tam moc po centru nepochodili. Abych byla ale upřímná, Drážďany se mi moc nelíbí. Letos to bylo s počasím podobné, to nás ale neodradilo a domluvili jsme se, že se ,,aspoň" zastavíme do Primarku. Tam jsem se samozřejmě hrozně těšila, protože když jsme tam byli loni s manželem, nakoupila jsem si tam spoustu věcí a za dobré peníze.

Vyjížděli jsme někdy v dopoledních hodinách. Když máte totiž malý mimčo, tak to vypravování je už o něčem jiném než dříve. Naučíte se si dát make up asi za pět minut a v závěru zjistíte, že vypadá stejně, jako když jste v koupelně kdysi trávila hodinu😊. Horší je však vypravit malé mimčo. Teda aspoň u nás. Obléct, nakojit, přebalit, mezitím u přebalování mi začne Románek čůrat a počůrá si bodyčko, takže zase vysléct, vyměnit plínku, dát teplý overal, čepičku, která mu milionkrát spadne na očička, takže začne plakat, že nevidí, oddělat čepičku z očí, dát ho do fusaku do autosedačky, zase ta čepička, zase pláč, oddělat čepičku, nasadit na podvozek autosedačku, opět čepička!,pláč, je mu už doma teplo, rychle teda na chodbu, manžel zamyká, hurá jedeme!

Restaurace Větruše a její Zlatá svíčková

S přáteli jsme měli sraz na benzínce a vyrazili jsme. První a zároveň poslední mezizastávka byla v Ústí nad Labem a to na popud přátel, protože je tam restaurace, kde výborně vaří a jejich svíčková je vyhlášená. A asi už víte, že svíčková je moje nejoblíbenější jídlo :-). Restaurace spolu s hotelem se jmenuje Větruše. Pokud budete mít možnost, bude Vaše ,,povinnost" se tu zastavit. Čeká na Vás velmi příjemné prostředí a obsluha.U restaurace je terasa, odkud je nádherný výhled na celé Ústí nad Labem. Škoda, že nebylo krásné počasí a nemohli jsme si sednout ven. Tak třeba příště.



 Jak víte svíčkovou miluji, ale malý Románek trpí na bolesti bříška, tak jsem trošku váhala.  Nakonec ale přece jen vyhrála ,,Zlatá svíčková", protože je pro tuto restauraci vyhlášená. Dostala totiž v roce 2013 ocenění prvního místa za nejlepší soutěžní svíčkovou - Chuť česka. Hovězí masíčko ve svíčkové bylo z mladých býčků a bylo opravdu  měkoučký. Podávalo se s brusinkami, podmáslím a vídeňským knedlíkem. A musím říct, že svíčková byla výborná, poctivá a moc jsem si pochutnala já i manžel. Snědla jsem ale jen jeden knedlík, protože jsem nechtěla Románkovi ještě více přihoršit. No..ale za chvíli jsem to s kamarádkou ,,zabila" dezertem, protože jsme si daly Rakouský císařský trhanec s marinovanými švestkami a kluci si dali Horkou karamelovou čokoládu s vanilkovou zmrzlinou obalenou v ořechách. Musím říct, že obojí bylo naprosto famózní a o svíčkové nemluvě. Určitě si z toho s manželem uděláme tradici a pokaždé, když pojedeme do Drážďan se tu zastavíme. Děti skoro celou dobu, co jsme byli v restauraci spinkali a byli hodné, takže to bylo fajn.

Restaurace Větruše
(zdroj: hotelvetruse.cz)
(zdroj: hotelvetruse.cz)

Zlatá svíčková s vídeňským knedlíkem, hovězím z mladých býčků, podmáslím a brusnkami
Rakouský císařský trhanec s marinovanými švestkami
Horká karamelová čokoláda s vanilkovou zmrzlinou obalená v ořechách



A pokračujeme do cílové stanice

Pak jsme už zamířili směr Drážďany do Primarku. Parkovali jsme přímo v podzemí u obchodního centra, cena za parkovné byla cca 1 euro, takže žádná pálka.
Po příjezdu jsme jako první zamířili do Primarku, kam jsem se hodně těšila. Chtěla jsem totiž hlavně malému Románkovi nakoupit oblečení. Primark má dvě patra a prodejní plocha je zde opravdu obrovská. Pokud byste celý Primark chtěli opravdu poctivě projít, tak zde strávíte podle mě tak dvě hodinky určitě. A určitě počítejte s velkou koncentrací lidí a dlouhým čekáním u kabinek, takže pokud s Vámi pojede partner, bude se muset obrnět obrovskou dávkou trpělivosti 😊. Chudáka malého Románka začalo už v Primarku bolet bříško, takže manžel s ním jezdil po celým Primarku, aby ho ukonějšil až Románek ke konci usnul a spinkal až domů ( já ti říkala Sáro, ať tu svíčkovou a trhanec nejíš!). Jinak si myslím, že po minulé návštěvě Primarku jsem měla větší očekávání, a proto jsem byla tentokrát zklamaná. Nejspíš to bylo špatné načasování, kdy jsme Primark navštívili, protože většina oblečení byla rozebraná, hlavně v dětským oddělení, kvůli kterému jsem tam víceméně jela. Když se mi na Románka něco líbilo, neměli už vůbec jeho velikost 😞. A z ostatních věcí se mi tam tentokrát nic moc nelíbilo, takže jsem nakoupila jen pár drobností, abych neodjela s prázdnou.


Na pohled mě zaujala tato láhev. Vevnitř je nádobka, kam si můžete nakrájet čerstvé ovoce a poté dolít vodou. Myslím, že pro letní dny to bude ideální osvěžení. Líbí se mi ten nápad. Cena byla asi 200 Kč.



To bych nebyla já, abych nenakoupila nějakou drobnou dekoraci do našeho domečku. Zaujaly mě na první pohled tyto svíčky. Líbí se mi hlavně jejich design, myslím, že v interiéru budou vypadat nádherně. Vybrala jsem moji nejoblíbenější vanilkovou vůni. Jejich cena byla cca 30 Kč/ks. Kousek od svíček byly i vonné tyčinky, tak jsem je rychle ještě chňapla. Bohužel až doma jsem si všimla, že vonné aroma není vanilkové, ale mořská sůl a levandule. Ale přesto nádherně voní. Stály asi 50 Kč a vonět by měly až 4 týdny, tak uvidíme 😊.


Poslední dvě věci, které jsem si koupila, byly tyto houbičky na make up a gumičky do vlasů. Těším se až je zkusím, jsem sice zvyklá na svoje štětce, ale zajímá mě, jak se bude make up nanášet pomocí těchto houbiček. I když je mi jasné, že vsáknou větší množství make upu. Jejich cena byla okolo 55 Kč.  Gumičky do vlasů jsem si koupila, protože mi přišly pevné a hezky velké. Ty, co prodávají u nás v drogériích stojí za prd, hned mi prasknou nebo vzhledem k tomu, že mám hodně vlasů, tak ne vždy je dvakrát obmotám okolo vlasů. Jejich cena byla asi 30 Kč a ani nevím, kolik jich tam je, ale je jich tam moc.



OVŠEM!Pak jsme zamířili do drogerie DM. Ceny u DM produktů jako je Balea tam jsou poloviční oproti ČR. Kamarádka si tam kupovala rýžová mléka, která tam jsou za hubičku stejně tak jako dětské přesnídávky. Na ty ale máme s Románkem ještě čas 😊. A teď tady k tomu důležitému slovu OVŠEM! U mnoho zahraničních i některých českých blogerek jsem viděla recenzi na úúúúúúúžasný, milionkrát vychvalovaný korektor od Maybelline. Bohužel u nás v ČR není zatím k sehnání, takže když jsem ho v regálu viděla, oči se mi rozzářily radostí a na zklamání z Primarku bylo rázem zapomenuto. Korektor stál okolo 250 Kč a určitě se můžete v blízké době těšit na jeho recenzi. Z celého výletu jsem teda měla největší radost právě z tohoto korektoru.

❤❤❤

Na zpáteční cestu jsme se zastavili ještě v obchodním domě Heidenau, které se nachází také v Drážďanech. Do tohoto obchodního centra jezdí i hodně Čechů, co bydlí poblíž, nakupovat. Ceny mi přišly různé, záleží hlavně jak u čeho. Levné tu měli třeba jogurty, mléčné výrobky a šunky. Překvapilo mě, jak velký výběr byl u mléčných výrobků a hlavně jogurtů, které jsem u nás v životě neviděla jako Oreo, Mars, Snickers a jiné. , Mimochodem musím říct, že námi koupené jogurty byly výborné, smetanové a hlavně ,,nešizené". Ta kvalita je tam opravdu znát a kdyby se u nás prodávali všechny jogurty tak výborné a kvalitní, ani by mi nebylo líto si za ně klidně připlatit. Naopak pečivo tam měli dost předražené. Faktem ale je, že kvalitou jsou tam ty potraviny na úplně jiné úrovni než u nás. S manželem jsme si nakoupili šunky, sýry, mléčné výrobky, džusy a manžel pár německých piv na zkoušku. Kamarádka mi pak ukázala jaké tam kupují německé aviváže, se kterými je moc spokojená. Cena aviváží tam je opravdu nízká. Vzala jsem si hned dvě a stály okolo 30-40 Kč a nádherně voněly.

Po tom, co jsme udělali nákup ve výše zmíněném obchodním domě, jsme vyrazili směr domů, kam jsme přijeli asi okolo půl deváté večer. Byl to skvělý výlet a já doufám, že až bude hezčí počasí, že si ho zopakujeme a budu moct udělat článek i na centrum Drážďan a na nějakou příjemnou drážďanskou restauraci nebo kavárnu❤.


A co vy?Navštívili jste někdy Primark nebo se chystáte?A pokud ano, jak se Vám tam líbilo? Budu ráda za komentář pod článkem.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři