RECENZE: Vzdělávací kolekce Svět divokých zvířat z nakladatelství De Agostini

Krásný den všem,

před nedávnem jsem Vám psala o nádherné kolekci Svět divokých zvířat z nakladatelství De Agostini. A když už máme s Románkem doma kolekci prvních třech knížek, tak bych se s Vámi ráda podělila o svoje dojmy💓.

S Románkem jsme obdrželi první kolekci třech knížek, která nese název ,,Bydlím v savaně". První kniha z kolekce s názvem Bydlím v savaně se jmenuje Lev, druhá Žirafa a třetí Slon😊. Součástí každé knížečky jsou dvě figurky, které dětem vyprávění zpestří a zpříjemní💗. Ráda bych Vám napsala trošku o tom, co můžete v jednotlivých knížkách najít😊.

U knížky s názvem Lev nás s Románkem čekaly dvě krásné figurky v podobě lva Lea a hrošíka Pepy, kteří jsou součástí příběhů💓. V této knížce s Románkem zjišťujeme, kdo vlastně lev je či jaké jsou jeho typické vzhledové rysy. Navíc si vždy nad knihou povídáme - třeba o tom,  kde přesně lvi žijí a s jakými zvířecími kamarády, kde se pohybují, co mají rádi na jídlo, jaký vedou rodinný život nebo jaké mají příbuzné😊. Na konci knížečky čeká na děti kvíz (hádanka). Kniha je zakončena dvěma krásnými kratšími příběhy - jeden o lvovi Leovi a druhý o hrošíkovi Pepovi😊. Romík tyto příběhy už zná, ale stejně je po mně chce číst znova a znova💓.

U druhé knížky s názvem Žirafa si Románek zamiloval figurky lvíčka Babu a žirafy Rebeky, které byly opět součástí knihy💗. V této knížce jsme se s Románkem dověděli, kdo žirafa je, jaké má typické znaky, kde žije, co jí, jaké má zvířecí kamarády nebo jaké má příbuzné😊. Opět nechybí kvíz a dva krásné příběhy, kterými je knížka ukončena😊.

Poslední knihou z kolekce Bydlím v savaně nese název Slon. Uvnitř knížky na Románka čekala figurka slona Sebastiána a šimpanzí miminko Bibi💗. Na prvních stránkách knihy nechybělo opět představení sloníka Sebastiána, popis toho, kde žije, čím se živí či jaký vede rodinný život😊. Zajímavostí je pak vysvětlení rozdílů mezi dvěma druhy slony a nechybí ani kvíz a dva krátké krásné příběhy, na které se Románek vždy před spaním těší💓.

Na těchto knížkách se mi líbí, jakou zábavnou a učenlivou formou jsou udělané. Díky nádherným a poutavým ilustracím si je Románek zamiloval a trávíme nad nimi každý den, ať už během dne, kdy si povídáme, co v knihách je, když si hrajeme se zvířátky z jednotlivých knih nebo před spaním, kdy si Románek vybere, který příběh a o kom chce přečíst💓. Oceňuji i velikost knížek, které padnou akorát do malých dětských ručiček a Románkovi se s nimi opravdu velmi dobře manipuluje😊.

Knihy jsou nejen velmi hezky ilustrovány, ale také velmi čtivě napsány, takže Románka opravdu baví a pro mě je radost nad těmito knížkami s Románkem sedět💗. Jednotlivé texty navíc nejsou ani nějak dlouhé, takže nad nimi děti vydrží a udrží při nich pozornost, což je u malých dětí také velmi důležité😊. Tento typ vzdělávacích knížek máme s Románkem opravdu moc rádi a tyto z nakladatelství De Agostini se povedly - určitě budeme s Románkem ještě pořizovat další a moc se na ně těšíme💓. První číslo navíc koupíte za akční cenu 39,-, druhé 119,-, třetí 219,- - při objednávce standart 169,-😊. Tyto krásné vzdělávací knihy můžete objednávat ZDE.