Malý zázrak pro nehty: CND RescueRXx

Historie mých nehtů

Dnešní článek bude o takovém malém zázraku na nehty. Ale teď pěkně od začátku...



 Asi od mých 6ti let jsem si kousala nehty (no fuj!). Byl to šílený zlozvyk, kterého jsem se dlouho zbavovala. Pokaždé, když jsem se ocitla v nějaké stresové situaci nebo se dívala na televizi, kde hráli zrovna něco napínavého, tak jsem byla jak králíček a už jela 😱. Není se zrovna moc čím chlubit, je to opravdu hnusný zlozvyk. Celé to trvalo asi do mých dvaceti jednadvaceti let. Dovedete si představit, jak moje nehty vypadaly a byly zničené?! Měla jsem je jak paličky na buben, hotový bubeník by ze mě mohl být.
Kupodivu nebylo těžké přestat, protože jsem se již za své nehty natolik styděla, že to skončilo ze dne na den. Gelový nehty jsem nechtěla, líbí se mi, ale já jsem raději pro přirozenost a nechtěla jsem si své, tak už dost zničené nehty, poničit ještě více.
Několik let jsem však bojovala díky mému okusování s tím, že moje nehty byly velmi slabé, třepily se a byly měkké. Dlouhé jsem je neměla nikdy dlouho, protože se vždy po chvíli začaly třepit, zatrhly a bylo po nehtech. Po porodu se to však ještě zhoršilo a já byla nešťastná. Moje nehty byly v katastrofálním stavu. Polámané, slabé, škaredé. A víte co se říká? Že nehty jsou vizitkou ženy. Nehty, vlasy a zuby jsou na ženě základ. Říkala mi to odmala babička a něco na tom bude asi pravda, protože tohle jsou opravdu věci, které si na každé ženě všímám jako první. 
Po příchodu domů z nemocnice jsem tedy sáhla po přípravku CND Rescue RXx, který jsem dostala jako dárek a ROK! mi ležel v šuplíku. Ano, čtete správně, rok! Tak jsem si řekla, že je na čase to vyzkoušet, za zkoušku přece nic nedám že? Konečně byla ta pravá příležitost. Dalším faktem, který mě přesvědčil o používání, bylo vychvalování tohoto přípravku od mnoha zahraničních blogerek.  Rescue RXx dokonce získalo prestižní ocenění  Zlatý pohár v Praze za inovativní kosmetický produkt v roce 2015.


 Co výrobek slibuje?

 Přípravek CND RescueRXx je určen pro slabé a poškozené nehty a funguje na bázi keratinových proteinů a jojobového oleje, který má nehty hydratovat. Rozpuštěné keratinové bílkoviny podporují posílení nehtového lůžka. Jojobový olej pak zajišťuje potřebnou hydrataci. A ta vůně! To je prostě něco pro můj nosík. Připomíná mi cukrovou vatu, fakt úplně mňam. Přiznám se, že po nanesení, jsem si vždy k nehtům čichala (zní to možná trošku úchylně?), protože ta vůně je opravdu neodolatelná 😊. Přípravek je doporučen používat 2x denně po dobu nejlépe jednoho měsíce na čistý nehet. Nehet by se pak již neměl ničím lakovat. Rescue má štěteček jako běžný lak, kterým si nehty natřete a potom prsty vmasírujete do nehtu. První viditelné výsledky by měly nastat za 1-2 týdny.

Testuju, testuješ, testujeme...

 Rescue jsem začala  poctivě mazat - dvakrát denně a přestala si lakovat nehty. Což pro mě bylo trošku utrpení, protože jsem zvyklá si nehty lakovat téměř nepřetržitě. 
Přípravek jsem si natírala po dobu 3 týdnů a výsledek je za mě opravdu na jedničku s hvězdičkou. Moje nehty jsou opravdu o dost pevnější, netřepí se a jsou pěkně hydratované. A co mě navíc překvapilo, že mi díky používání tohoto přípravku nehty narostly neuvěřitelnou rychlostí. Nyní je to přibližně 3 týdny, kdy Rescue RXx nepoužívám a nehty jsou stále ve skvělém stavu a hlavně pevné. Od té doby se mi zatím ani jeden nehet netřepil. 

Za mě můžu tento malý zázrak opravdu s klidem doporučit. Prodává se ve dvou velikostech a to 3,7 ml nebo 15 ml. Malé balení stojí okolo 200 Kč, velké pak kolem 500 Kč. Zakoupit se dá na kosmetickém veletrhu nebo http://www.modelaznehtu.cz. Myslím, že investice do tohoto produktu se určitě vyplatí.


A co vy? Co používáte na slabé a třepící se nehty? Pište do komentáře.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři