Ručně vyráběná přírodní kosmetika Dulcia natural, která mi pomohla s mojí problematickou pletí

Krásné odpoledne,

není to tak dlouho, co mi přišel od firmy Dulcia natural tento krásný balíček. Dulcia natural je slovenská, přírodní a ručně vyráběná kosmetika. Je založená na bázi bylinných a rostlinných extraktů, esenciálních olejů, aloe vera a vzácné růžové vody. Od Dulcia natural mám již zkušenost se zinkovou mastičkou, která je prostě TOP, pokud se Vám udělá nějaký pupínek nebo na Románkův zadeček, když se mu zrovna vytvoří nějaká opruzenina. Proto jsem se moc těšila až vyzkouším i ostatní výrobky této značky. A musím říct, že obstály na výbornou a pomohly v mém boji s problematickou pletí.

V krásně zabaleném balíčku mě čekaly následující produkty:
  • Čistící maska a peeling 2v1
  • BIO růžová voda
  • Výživná čistící emulze
  • Lehký hydratační krém
  • Hydratační krém marula+komplex ceramidů


Všech pět výrobků používám každý den (výjimkou je čistící peeling a maska, tu 2x týdně), přičemž lehký hydratační krém používám na noc a hydratační krém s marulovým olejem pak přes den. Při zkoušení kosmetiky nikdy nepoužívám více výrobků od různých výrobců najednou, aby bylo testování co nejefektivnější a neminulo se tak účinkem.


Čistící maska a peeling 2 v 1


Tato čistící pleťová maska a peeling v jednom je určena pro problematickou a mastnou pleť s akné. Pro mě jak stvořená, protože se mi poslední dobou tvoří akné na čele a ne a ne se ho zbavit:-(. Maska čistí ucpané póry, odstraňuje přebytečný maz, zabraňuje tvorbě komedonů a zbavuje se hluboko usazených nečistot. Základní ingrediencí je zde aloe vera, které účinně bojuje proti bakteriím a infekcím, dále hroznový olej, který je známý svými protizánětlivými účinky, nesmí chybět ani jahodová složka, která čistí a zabraňuje tvorbě komedonů, marocký jíl, který je vhodný na problematickou pleť, protože ji krásně vyčistí, stáhne póry a zlikviduje přebytečný maz nebo jadérka z mandlí.

Při jejím obdržení mě na první pohled zaujal plastový její obal. Je krásně bílý, jednoduchý a uprostřed je růžové folklórní srdíčko. Velikost tuby je 75 ml. Maska+peeling se doporučuje nanášet 1-2x týdně. Já dávám 2x týdně. Její konzistence je hustší, světle hnědá s tmavými částečkami a příjemně voní po bylinkách a levanduli.


Já používám tak, že nanesu na vyčištěnou mokrou pleť, chvíli masíruji a poté nechám 20 minut působit a opláchnu. Pokud chcete použít pouze jako masku, není nutno masírovat, ale pouze naneste a nechte působit. Maska ze začátku pne, ale po chvíli pnutí ustane. Když opláchnu, moje pleť je znatelně hladší, hydratovaná, zbavená nečistot a příjemná na dotek. Již po druhém použití jsem si všimla, že moje pleť je znatelně lepší a v kombinaci i s ostatními produkty od Dulcia Natural se mi pleť viditelně zlepšila a akné o dost zmírnilo. A to ji používám teprve chvíli!


BIO růžová voda


Růžová voda je určena pro všechny typy pleti, pomáhá při akné a má protizánětlivé účinky. Využít ji můžete také po nadměrném slunění. Je známá i pro svoje zklidňující účinky na unavené oči nebo ochablá víčka. Výrobek je 100% přírodní. Růžová voda se totiž již nemusí nijak stabilizovat doplňkovými konzervačními látkami či alkoholem, aby se nezkazila. Dulcia natural ji vyrábí v BIO kvalitě za pomocí destilace čerstvých okvětních lístků z růže damascénské.

Já jsem ,,růžovku" začala používat na dočištění pleti každé ráno a večer po užití výživné čistící emulze taktéž od Dulcia natural. Krásně pleť dočistí, zvlhčí a příjemně provoní. Růžovku používám tak, že ji nanesu buď na vatový tamponek nebo aplikuji pumpičkou přímo na pleť. Záleží, jak se mi zrovna chce :-). Pleť je po ní svěží, odpočatá,  na dotek hebká a hydratovaná. A nádherně a jemně voní po růži, takže si tento rituál náramně užívám. 

Výživná čistící emulze


Základní složkou této výživné čistící emulze je růžová voda. Tato emulze je určena pro všechny typy pleti a vyznačuje se svým čistícím a tonizujícím účinkem. Má protizánětlivé účinky, takže je vhodná i na problematickou a aknózní pleť. Tento dvousložkový odličovač perfektně rozpustí nečistoty a maz, který za celý den uváznou v pórech a lehce odstraní make up. Kromě odličovače je tato čistící emulze také vhodná pro čištění dětské pokožky, především tvářiček, oušek, ale i jiných částí těla.

Já tuto výživnou čistící emulzi používám každé ráno a večer a to i v případě, že jsem nebyla namalovaná. Emulzi pořádně protřepu a nanesu na vatový tampónek. Pleť si čistím tak dlouho, dokud není tampónek naprosto čistý. Na pleti po odlíčení zanechává takový jemný film. . Tato výživná čistící emulze mi naprosto vyhovuje, nedráždí mi pokožku, odstranila mi šupinatá místa na obličeji a cítím, že moji pleť hezky vyživuje a dokonale odlíčí. A o zlepšení mojí pleti nemluvě. Ale o tom až na konci.  

Hydratační krém marulový olej+komplex ceramidů


Tento krém je velmi hydratační a výživný. Je vhodný pro všechny typy pleti, pomáhá regulovat produkci mazu a působí proti stárnutí pleti. Je složen z růžové vody(pleť hydratuje, tonizuje), marulový olej (jeden z nejvzácnějších na světě, posiluje membrány buněk a pomáhá v nich udržovat zásoby vody), bio jojobový olej ( protizánětlivý, regeneruje pokožku a pomáhá udržovat vlhkost v pokožce, vyhlazuje vrásky) a ceramidy (chrání pleť před působením volných radikálů, hydratují, zabraňují ztrátě vody z pokožky).


V první řadě musím vyzdvihnout jeho praktické balení v pumpičce, protože se velmi dobře nanáší. Stačí nanést pouze kapička velikosti hrášku. Já si tento krém nanáším v tomto malém množství ráno po použití výživné čistící emulze a růžové vody. Musím říct, že je to ,,PAN KRÉM". Krásně se roztírá, na pleti je velmi příjemný, lehký, pěkně ji zhydratuje, rychle se vstřebá a pleť je po něm hebká jako dětský zadeček. Po jeho nanesení mám pocit svěžesti. Jeho jemná a příjemná vůně je už jen třešnička na dortu. Nanáším ho normálně pod make up. Musím říct, že za mě je to jeden z nejlepších hydratačních krémů, jaký jsem kdy zkusila. A zůstanu mu rozhodně věrná. Prostě PAN KRÉM!

Lehký hydratační krém

Tento lehký hydratační krém je určen pro všechny typy pleti. Hlavní složkou je vzácná růžová voda a rostlinné oleje, které pokožku nezatěžují, snadno se vstřebávají, nejsou mastné a hlavně neucpávají póry.  Krém je vhodný i na aknózní a citlivou pleť. Má za úkol hydratovat pokožku, vyhlazovat vrásky, zmírňovat záněty a chránit pokožku před UV zářením.


Opět musím zmínit praktické balení s pumpičkou. To je prostě k nezaplacení a mně osobně takové balení velmi vyhovuje. Tento krém nanáším večer po rituálu - výživná čístící emulze - růžová voda. Přes den totiž používám již výše zmíněný hydratační krém s marulovým olejem. Hydratační krém je opravdu velmi lehký na pleti, rychle se vstřebává a pleť krásně hydratuje. Pleť nezanechává mastnou, ale na dotek jemnou. Tento krém je třešničkou na dortu v celé mé péči o pleť od firmy DULCIA.


MOJE PÉČE A VÝSLEDKY S KOSMETIKOU DULCIA NATURAL

PÉČE

Kosmetiku Dulcia již používám poctivě 12 dní. Moje péče o pleť s touto kosmetikou vypadá následovně:

Ráno: vyčistím si obličej Výživnou čistící emulzí, poté nastříkám Růžovou vodu. Když se Růžová voda vsákne do pokožky, nanáším Hydratační krém s marulovým olejem a komplexem ceramidů.  Poté nanáším běžný make up.

Večer: poctivě odlíčím obličej za pomocí Výživné čistící emulze, dokud není tampónek naprosto čistý. Poté nastříkám opět Růžovou vodu a nanáším Lehký hydratační krém. Na místa, kde mám pupínky si nanesu Zinkovou mastičku taktéž od firmy DULCIA (recenze ZDE). 

Během týdne: v průměru 2x týdně si udělám ráno Čistící masku+peeling, poté nanesu Hydratační krém s marulovým olejem a komplexem ceramidů.

Dle potřeby: na noc nanesu na pupínky Zinkovou mastičku.

VÝSLEDKY

První výsledky jsem zpozorovala již po pár dnech. Jak jsem již zmiňovala od porodu trpím trošku na akné, především v oblasti čela a na mastnější t-zónu. Po používání kosmetiky DULCIA je moje pleť nyní mnohokrát lepší než před začátkem používání. Póry se mi stáhly a přijde mi, že moje t-zóna se mnohem méně mastí. Dokonce mi zmizely i některé černé tečky. A to jako fakt! Pleť mi na pohled přijde jasnější a zdravější. ALE to nejdůležitější - moje akné není sice ještě úplně pryč, ale je MNOHOKRÁT lepší, zahojenější, zacelenější a některé pupínky, se kterými jsem bojovala delší dobu jsou prostě fuč! Nechápu! Jsem nadšená! A děkuji těmto zlatým ručkám, které s láskou a ručně tuto kosmetiku dělají.

Čelo před začátkem používání kosmetiky DULCIA

Čelo po 10ti denním používání kosmetiky DULCIA
Jsem natolik spokojená, že se v budoucnu chystám určitě vyzkoušet ještě další výrobky od této firmy.
A že firma Dulcia má opravdu bohatou nabídku! Každý si tam vybere to své. V případě, že si nebudete vědět rady, jak si správně péči právě pro Vás sestavit, naleznete na jejich stránkách ,,Průvodce výběrem". Pokud byste přesto chtěli odbornější a detailnější radu při výběru, můžete se přímo obrátit na zaměstnance DULCIA, kde Vám ochotně poradí péči šitou přímo na míru. Na jejich bohatou nabídku se můžete podívat ZDE.



Pěkný zbytek večera a brzy se můžete těšit na další recenzi:-).





Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři