Tašky na kočárek zn. SKIP HOP od firmy Kašpárek baby

Krásný večer,

od firmy Kašpárek baby jsem obdržela krásný balík, kde se nacházely výrobky značky SKIP HOP. Postupně budu všechny věcičky s Románkem testovat a napíšu na ně recenzi. Mezi vší tou krásou (a že to byla pastva pro oči!), jsem obdržela i nádhernou tašku zn. SKIP HOP.

Na úvod Vám jen ve stručnosti Kašpárek baby představím, protože s nimi budu spolupracovat dlouhodobě a jejich jméno se tu tedy bude objevovat častěji.
Kašpárek baby se zaměřuje na baby sortiment, tzn. kočárky, hračky, nábytek, oblečení a veškeré kojenecké potřeby. Prostě vše, na co si vzpomenete. Mají dvě velké kamenné prodejny v Praze a to na Černém mostě a Zličíně. Ale i ,,nepražští" nemusí smutnit, protože mají krásný vlastní e-shop ZDE





Taška, kterou jsem obdržela, již bohužel není k mání, protože ukončuje výrobu. To jsem v té době nevěděla, recenze měla být přímo na ní. Je to obrovská škoda, protože je opravdu nádherná. Jsem s ní maximálně spokojená, protože kromě toho pěkného vzhledu je neuvěřitelně prostorná! Sami můžete z následujících fotek usoudit, jaká krasavice to je :-).





Ale nesmutněte, protože od značky SKIP HOP zde najdete nepřeberné množství tašek ke kočárku. Jejich tašky jsou ve skutečnosti ještě mnohem hezčí než na obrázku. Nejen, že se pyšní krásnými a originálními designy, ať už pestrými nebo decentními, ale jsou úúúúúúúúžasně prostorné! Vejdou se Vám do nich jak potřeby pro Vaše miminko, tak i Vaše věci, aniž by  taška byla narvaná k prasknutí! To jsem u své minulé tašky ke kočárku nesnášela, protože jsem ji sotva zapnula jak byla plná. Líbí se mi, že tašky ke kočárku SKIP HOP mají spoustu kapsiček a přihrádek, protože z hlediska praktičnosti je to to nejlepší, co může být. Není nic horšího než taška ke kočárku s jednou velkou kapsou, kde hledání věci, kterou zrovna potřebujete se rovná hledání jehly v kupce sena. Do toho naschvál zrovna dítě brečí. A chaos je všude. Kašpárek má široký výběr tašek ke kočárku. Já si oblíbila právě ty značky SKIP HOP. Je to taková moje srdcovka. Ale myslím, že není nikdo, kdo by se do této značky nezamiloval. Jejich tašky jsou opravdu krásné, prostorné a kvalitní. Níže se můžete podívat na některé moje favority, které najdete právě u Kašpárka baby.











Nejsou nádherné?! Já jsem z nich úplně nadšená! Na stránkách Kašpárek baby ZDE najdete kabelek ke kočárku mnohem více. Stačí si jenom vybrat! 

A víte, co je nejlepší? Že již od zítřka 9.11.-12.11. 2017 probíhá akce Nákupy s Maminkou. V rámci těchto nákupů můžete využít slevu 20% s kupónem z Maminky v kamenných prodejnách Kašpárek baby nebo 15% na jejich e-shopu s kódem NAKUP17. Na e-shopu platí sleva úplně na vše, takže jestli máte na nějakou kabelku zálusk, šup do toho :-). V kamenných prodejnách se sleva vztahuje na vše, kromě značek Cybex, Motherbox, dále dárkových poukázek nebo výprodejového oblečení.

Tak šup šup mrkněte na webové stránky Kašpárku baby, ať Vám něco neuteče! :-)

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři