Tipy nejen na Vánoční dárky od ALBI

Krásný den,

jak se máte? Už máte nakoupené Vánoční dárečky? Já ještě všechny bohužel ne. Ale dnes mám pro Vás tipy na Vánoční dárečky od společnosti ALBI. Firma ALBI jak určitě víte má obrovský výběr různých her a zábavy, dárkových předmětů, knížek, doplňků do domácnosti, papírenského zboží a spousty dalšího. Mají mnoho prodejen po celé ČR a já osobně tam vždy hrozně ráda zavítám, protože je to pastva pro oči 😊.

Ale teď už k třem Vánočním tipům na dárečky.



Keramické originální plecháčky


Pamatujete si, jak kdysi byli takové ty smaltované hrníčky, tzv. plecháčky? Pilo se z nich teplé mléko, chodilo se s nimi do lesa na lesní ovoce a byli věrnými společníky snad všech😊. Nebyl snad nikdo, kdo tento retro plecháček neměl. Moje babička má doteď doma modrý a ohřívá si v něm mléko. 
Mám pro Vás dobrou zprávu - tyto plecháčky jsou zpět v plné kráse! V nabídce u ALBI KLIK můžete najít spoustu originálních a veselých designů, kde si najde každý ten svůj. 
Ideální dáreček pod stromeček třeba pro rodiče nebo prarodiče, kteří si určitě rádi zavzpomínají  na léta plecháčků a stanou se jejich věrnými společníky. My je s manželem už nedáme z ruky! 😊



HEART&HOME: Luxusní svíčka ze sójového vosku


Asi už jste si všimli, že jsem milovnice svíček. A nejlepší kombinace je designově krásná svíčka, která tak nádherně voní, že je Vám ji líto zapálit a jenom k ní pořád čicháte! Je to jako taková úchylka! Znáte to?😊 A to přesně tato svíčka je! Vůni Francouzské vanilky chodím očichávat pokaždé, co okolo ní projdu. A víte co? Ještě jsem ji nezapálila!😊 Chci si ji šetřit, protože ta vůně je opravdu boží! Mám ji vystavenou pořád na očích v obýváku, protože její elegantní design dělá takové to příjemné teplo domova 😊.A i když jsem ji ještě stále nezapálila, tak její vůni cítím v celém obýváku, takže po zapálení to bude teprve pecka! Svíčky z kolekce Heart&Home jsou vyráběny z přírodního sójového vosku a jsou netoxické, takže jsou šetrné k životnímu prostředí, nádherně vypadají a ještě lépe voní! To je smrtelná kombinace! Můžete si vybrat ze tří druhů velikostí, já mám největší (NABÍDKA ZDE) a ta vydrží hořet až po dobu 70 hodin! Až mi svíčka dohoří, tak určitě si její dózu uschovám a použiji jako dekoraci v domečku.
Těmito voňavoučkými svíčkami nešlápnete určitě vedle, ať už ji budete chtít darovat kamarádce, mamince, babičce nebo udělat radost sama sobě.
Na nabídku úžasných svíček od ALBI se můžete podívat TADY.


Relaxační omalovánky pro dospělé


V poslední době se relaxační omalovánky těší velké oblibě. A také právem! Člověk si při nich odpočine, přijde na jiné myšlenky, zastaví se od uspěchané dnešní doby a zapomene na každodenní starosti. Já jsem začala vybarvovat po večerech, když uložím Románka. Je to pro mě úžasná forma odpočinku a relaxace. Myslím, že tímto dárečkem potěšíte každého, kdo má hlavu plnou starostí, potřebuje vypnout nebo si odpočinout a nabrat tak sílu na další den. 
Na nabídku relaxačních omalovánek se můžete podívat TADY.

Myslím, že tohle jsou takové Vánoční tipy na dárečky od ALBI, které nikoho neurazí a udělají člověku opravdu radost😊. Na další jejich produkty se můžete podívat na jejich webových stránkách KLIK.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři