Co je na papíře nemusí se držet v hlavě !

Krásný den,

nevím jak Vy, ale já bych si život bez diáře nedovedla představit. Je to věc, kterou nosím neustále u sebe a píšu si do něj snad úplně vše! Protože co je na papíře, nemusí se držet v hlavě 😊. Já jsem docela zapomnětlivý člověk, takže diář je mým pomocníkem číslo jedna! Píšu si do něj snad vše - od doktorů, povinností, úkolů až třeba po nákupní seznamy. Na našem trhu existuje velký počet diářů, kde si každý může najít ten svůj pravý. A mým pravým se stal elegantní růžový diář Black Brick ❤. 



Byla jsem velmi mile překvapena, že mi diář přišel v krásné a pevné krabičce, ve které jsem po otevření objevila nejen  na svém diáři, ale i v něm pár milých vzkazů. Hrozně mě takový milý přístup těší, když vidím, že si dá člověk práci připojit ručně napsaný vzkaz, protože to se už moc nevidí❤. Krabičku jsem si schovala a určitě ji využiji na nějaké holčičí drobnosti.



Hrozně se mi líbí design diáře, který propojuje knihařské řemeslo s moderním designem. Pokud nejste zrovna milovníci růžové barvy, můžete si diář zvolit v barvě černé nebo červené. A i velikost diáře si můžete vybrat a to mezi Klasik a Kapesní velikostí. Někdo upřednostňuje diář s úchytem na propisku a naopak někdo tam tento úchyt nechce. I na to Black Brick myslí a nechává na každém zákazníkovi, zda Pen loop u diáře chce nebo ne. 


A v čem mě diář Black Brick nejvíce zaujal?

❤ propojení knihařského řemesla s moderním designem
❤ česká ruční výroba = každý kus je tak trošku originální
❤ na výběr ze tří designů, dvou velikostí a (ne) zvolení si Pen loopu
❤ obal diáře je z kvalitní umělé italské kůže, která je odolná před poškozením
❤a především obsah diáře, který mi naprosto vyhovuje ( týdenní diář, týdenní úkoly a návyky, zápisník, měsíční a roční přehled a v neposlední řadě roční cíle)


Na prvních stránkách diáře se nachází Roční cíle a konkrétní kroky, které k tomuto dlouhodobému cíli vedou.


Dále pak následuje přehled jednotlivých měsíců, na každé stránce je jeden měsíc. Dole se pak nachází prostor na poznámky.


Rozvržení jednotlivých dnů s konkrétními časy.



Za každým týdenním kalendářem najdete tuto dvojstránku s prostorem na poznámky a také s hlavními úkoly na daný týden + odškrtávacími políčky pro jejich splnění. Ve spodní části na pravé stránce pak naleznete místo pro Vaše nové návyky/rituály a jejich dodržováním v daném týdnu.



V zadní části diáře se nachází prázdné listy určené třeba na Vaše poznámky nebo kresby. Na každé stránce dole pak naleznete nějaký hezký citát.

Diář Black Brick jsem si zamilovala na první pohled a je to pro mě ten pravý společník číslo 1, který mám neustále při sobě. Líbí se mi  od Black Brick i jejich Zápisníky, které mají stejný design jako diáře.

A co Vy? Taky máte diář neustále při sobě nebo se bez něj obejdete a vše držíte v hlavě?😊


4 komentáře

  1. Diář vypadá báječně :) okouzlil mě hned na první pohled a to jsem viděla pouze jeho desky. Uvnitř vypadá ještě líp, děkuji Ti za tip.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není vůbec za co, Nelčo, jsem ráda, že se líbí! Já jsem maximálně spokojená :-)

      Vymazat
  2. Já nedám bez diáře ani ránu:D. Tenhle je strašně krásný, kdybych už jeden neměla, určitě bych ho pořídila...:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem z něj unešená :-) Já, co si nenapíšu, to si nepamatuji, jsem hrozná :-D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři