Přírodní péče nejen o miminko s Onclé

Krásný den,

taky nemáte rádi tenhle styl zimy?Jeden den sněží, druhý den všechno taje. Ať už je léto, tak moc mi chybí teplo a sluníčko!

Dneska jsem si pro Vás připravila článek o výrobcích značky Onclé. Značka je na trhu poměrně nová a spadá pod tradiční českou značku Linteo, kterou určitě všichni známe. Onclé vyrábí nejen dětskou kosmetiku, která je určena pro citlivou dětskou pokožku, ale také výrobky pro nedokonalou pokožku žen (strie, celulitida, vrásky. jizvy). Výrobky obsahují vysoký podíl aktivních látek, přírodních složek, ale i BIO olejů. Navíc jsou šetrné k životnímu prostředí😊.






Tohle mycí tělové mléko je tvořeno z 92% přírodních složek, obsahuje BIO šípkový a bavlníkový olej. Musím říct, že mléko velmi příjemně voní a pění tak akorát. Je určeno na tělo i vlásky a já osobně mám takové produkty 2v1 velmi ráda. Mycí mléko neštípe v očích, což je pro mě další plus. Románkova pokožka navíc nebyla po koupání vůbec vysušená nebo jakkoliv podrážděná a navíc byla příjemně hebká na dotek. Tohle tělové mléko je vhodné pro miminka už od narození, protože je šetrné k citlivé dětské pokožce. Oceňuji praktické balení v pumpičce.



Na čistící a ochranný olej jsem byla velmi zvědavá, protože to byla moje první zkušenost s takovým typem produktu. Olej na zadeček se má používat spolu s ubrousky Onclé. Olejíček je opět vhodný pro miminka již od narození. Z 98,8 % je z přírodních složek. Líbí se mi taky rychlost odstranění znečištěného zadečku - olejíček jednodušše nastříkám a poté setřu ubrouskem. Spotřeba ubrousků se tak mnohonásobně sníží  a hlavně, pokud je dítě pokakané a má to na zadečku už trošku přischlé, tak za pomocí olejíčku je to během chvilky dole a nemusím zadeček ,,trápit" několika třeními za pomocí ubrousků. Navíc spotřeba ubrousků je pak menší. Olej je na zadečku sice chviličku lepivý, ale během krátké doby se vstřebá do dětské pokožky. Nezanechává podrážděnou ani začervenalou pokožku a příjemně a nenásilně voní. Přírodní SQUALAN (vytváří ochrannou bariéru a udržuje vlhkost a přirozené pH pokožky), který je v olejíčku obsažen má za úkol zvláčňovat dětskou pokožku. V olejíčku jsou navíc obsaženy vitamíny A, E a F. Myslím si, že je to i skvělá varianta pro maminky, které nepoužívají vlhčené ubrousky a nebo také vhodné jako cestovní pomocník. Stačí nastříkat a setřít klidně normálním bavlněným ubrouskem nebo Perlanem namočeným ve vodě.
A víte, co je skvělé? Tento olejíček se dá použít i jako šetrný odličovač pleti, který pokožku nedráždí a jemně jí zbaví nečistot. Zkoušela jsem to a je opravdu super! Pokožka je po odlíčení na dotek příjemná, není začervenalá a ani není vysušená. A navíc ta vůně!😊 Ale nechci ho Románkovi moc brát, takže olejíček šetřím pro něj.



Ubrousky jsou vhodné pro děti od narození a jsou ze 100% přírodní bavlny a bez alkoholu. 98% složení je přírodní. Jsou napuštěné jemným tělovým mlékem, který obsahuje přírodní SQUALAN. Zamilovala jsem si vůni těchto ubrousků a jejich hebkost. Ubrousky nejsou ani moc vlhké ani suché a naprosto mi vyhovují. Zadeček po nich není zarudlý ani jakkoliv podrážděný. A pokud neholdujete vlhčeným ubrouskům, jsou skvělé jako cestovní varianta😊.



A konečně i něco pro nás maminky! 😊 Tento přírodní olejový peeling z drcených šípkových jader se dá použít nejen na tělo, ale i obličej. Má za úkol regenerovat až obnovit poškozenou pokožku způsobenou striemi, celulitidou, vráskami atd. Obsahuje více než 98 % přírodních složek a BIO šípkovým olejem. Peeling nádherně voní a obsahuje extrakt z rostlinných kmenových buněk AKOSKY® APIUM.  Pokožka je po použití peelingu příjemně hydratovaná.
Peeling používám teprve chvíli, takže Vám nedovedu zatím říct, zda se mi po něm zregenerovala pokožka, takže o tom třeba zase příště😊. Výrobce doporučuje pro dosažení výsledků používat peeling alespoň dvakrát denně podobu 2 měsíců.


Česká kosmetika Onclé mě velmi mile překvapila. Románkovy všechny produkty sedly, jeho pokožka nevykazovala žádné známky podráždění nebo začervenání, příjemně voněla a byla hydratovaná. Oceňuji obsažený vysoký podíl přírodních složek v jednotlivých produktech a hezké, praktické balení 😊. 

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři